اخبار روز سینما

ببینید: هانده ارچل، سگ محبوبش و استایل +18

تصاویر استایل بهاری هانده ارچل در کنار سگ محبوبش بازتاب هیجان‌های در فضای مجازی داشته است. در ادامه می‌توانید هانده ارچل، سگ محبوبش و استایل +18 را ببینید.

چند سال گذشته هانده ارچل در صفحه اینستاگرامش تصویر سه توله سگ را منتشر کرد. هانده از هر سه توله سگ نگهداری کرد و حالا در کنار آن‌ها سگ‌های بسیار را در خرشانه‴ ‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تیپ اسپورت هانده ارچل

برترین استایل های هانده ارچل

استایل بهاری هانده ارچل

هانده تصاویر بسیاری از خودش منتشر کرده است که نشان از محبت او به حیوانات دارد. قبل از سگ، او از یک گربه نگهداری می‌کرد که عکس پروفایل اینستاگرام هانده ارچل همان گربه را در کنار هانده نشان می دهد. هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زادهٔ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو درم را بزن شناخته شد. در سال ۲۰۲۲، با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین تعداد دلنک‌ها در بین بازیگران ترکیه‌ای است.

هانده ارچل در کنار سگ محبوبش

هانده ارچل، سگ محبوبش و استایل +18

اخبار حیوان دوست داشتنی هانده ارچل با اینکه هیچ ربطی ندارد، اما باعث شد که طرفداران طرفداران بپرسند که آیا هانده ارچل بچه دارد ؟ البته که او فعلا مجرد است و فقط از حیوانات نگهداری می‌کند.

مصاحبه جدید هانده ارچل درباره خانواده معشوقش

هانده ارچل و بچه هایش

در ادامه می‌توانید عکس هانده ارچل را با سه سگ ببینید که در فضای مجازی هم باعث شد.

تصاویر هانده ارچل و سگ هایش
عکس سگ هانده ارچل

شرح سریال جدید کرم بورسین پارتنر سابق هانده ارچل

عکس سگ هانده ارچل

قبل از دیدن عکس‌های هانده ارچل با سگهایش باید بدانید که در سال ۲۰۱۵ با بارزی دی لویزیونی دختران آفتاب به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توانم در نقش بازی کنم سلین در مجموعه تلویزیونی دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بورک دنیز، نقش هازال در مجموعه تلویزیونی مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در مجموعه حلقه تلویزیونی در مقابل سرکان چای اوغلو، نقش عزیزه در مجموعه تلویزیونی عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در مجموعه تلویزیونی تو درم را در مقابل کرم بورسین نام برد.

تصاویر سگ های هانده ارچل و خودش را تماشا کنید:


جهت خواندن اخبار درباره چهره ها به دسته اخبار سلبریتی مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

سوالات متداول

آیا هانده ارچل بچه دارد ؟

خیر او هنوز مجرد است و فقط از حیوانات نگهداری می‌کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا