اخبار روز سینما

ببینید: لیلا بلوکات به کربلا رفت

لیلا بلوکات سرو کله اش در کربلا پیدا شد. تصاویر منتشر شده که نشان می دهد لیلا بلوکات به کربلا رفت. برای ادامه تصاویر همراه ما باشید.

کربلا رفتن لیلا بلوکات سوژه فضای مجازی شده است. عکسی از لیلا بلوکات در کربلا منتشر شده که حسابی این روزها ورد زبان کاربران مجازی است. عکس لیلا بلوکات در حرم امام حسین انتشار یافت.

لیلا بلوکات به کربلا رفت

کربلا رفتن لیلا بلوکات

تصاویر لیلا بلوکات در نجف و کربلا بدون ماسک با انتقاد تند کاربران مجازی روبرو شد. او در این باره گفت:

در واقع همیشه الماسک بودم و فقط برای یک عکس گاهی خیلی مراقب باشید این مجدد بیماریرسی خارج می شود پدرم یک هفته و دیروز مرخص شدن با تشکر از زحمات دکتر طب که این دوسال بارها به زحمت دادم دعاگوی دعاگوی همه آقای رضا نازنین هم هستند. بستری در بیمارستام همزمان پدرم برای سلامتی ایشون و پدرم دعاگو. ژست عجیب لیلا بلوکات در نجف حاشیه ساز شد.

تصویر لیلاکات در نجف و کربلا:

سفر لیلا بلوکات به کربلا

لیلا بلوکات در ۴ آذر ۱۳۶۱ متولد شد. لیلا بلوکات فارغ التحصیل کارشناسی فرش است. او ازدواج نکرده و دو خواهر و یک برادر هم اکنون در قدسیه تهران زندگی می کند. لیلا بلوکات در سال ۱۳۸۴ پا به عرصه بازیگری گذاشته است. لیلا بلوکات در نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر بازی درخشانی داشت که با آن برت شه.

لیلا بلوکات کار خود را از سال 1377 با تئاترهای کودک در فرهنگسرا شروع کرد. وی از ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی زندگی روزهای روزهای روزهای روزهای زندگی روزهای زندگی روزهای زندگی روزهای زندگی روزهای زندگی روزهای روزهای روزهای روزهای کارگردانی زندگی کارگردانی در

لیلا بلوکات درباره این که چگونه وارد بازیگر شده است گفت:

اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که توانایی ها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن هم فقط رشته فرش بافی خالی و مجبور شدم برای ورود به رشته ثبت نام کنم.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا