اخبار روز سینما

ببینید: فیلم بی وفای شکیرا با بازی تام کروز فیلتر شد

بعد از شکیرا و پیکه جدا شد و لبه های زیادی ایجاد کرد، فیلم بی وفای شکیرا با بازی تام کروز جنجال زیادی ایجاد کرد.

پس از خیانت پیکه به شکیرا و جنجال های زیادی که بین آنها ایجاد کردند، دیروز پس از انتشار عکس تام کروز و شکیرا در رالی برخی از خبرگزاری های خارجی از شایعه خیانت شکیرا به پیکه با تام کروز این خبر را گزارش کردند خیانت شکیرا با تام کروز تایید

فیلم بی وفای شکیرا با بازی تام کروز

عکس تام کروز و شکیرا در رالی

شکیرا خواننده کلمبیایی و تام کروز بازیگر کهنه کار هالیوود از جمله مهمانان معروفی مانند راجر فدرر، دی جی خالد، سرنا ویلیامز و دیگران در پیست بین المللی سرعت میامی و رانندگان فرمول یک مانند فرناندو آلونسو، لوئیس همیلتون، مکس ورشتاپن، چارلز لکلرک بودند. و به همین ترتیب پس از آن شایعاتی در مورد رابطه این دو نفر در برخی روزنامه ها منتشر شد.

شکیرا پس از نقل مکان به میامی، در رویدادهای ورزشی مختلف ظاهر شگفت انگیزی داشته است. ساعاتی پیش این خواننده در یکی از بازی های F1 حاضر شد. از سوی دیگر، تام کروز تاریخچه آشنایی تا حدودی پیچیده ای دارد. این بازیگر 60 ساله در حال حاضر مجرد است اما با نام های بزرگ هالیوود از جمله نیکول کیدمن، پنه لوپه کروز، کیتی هولمز و اخیراً هیلی آتول قرار داشته و ازدواج کرده است.

با توجه به مجرد بودن شکیرا و تام کروز، طبیعی است که طرفداران در شبکه های اجتماعی در مورد احتمال رابطه بین این دو اسطوره گمانه زنی کنند.

شایعه خیانت شکیرا به پیکه با تام کروز

در زیر فیلم خیانت شکیرا با تام کروز را مشاهده می کنید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا