اخبار روز سینما

ببینید: فرزند آزاده نامداری تصویری از خود منتشر کرد!

به تازگی تصویر ناراحت کننده از فرزند آزاده نامداری در رسانه ها پخش می شود که شباهت بسیار زیاد و عجیبی به کودکی های مادرش دارد.

تصویر ناراحت کننده از فرزند آزاده نامداری

آخرینا تصویری از چهار سال دختر آزاده نامداری منتشر کرد که شباهت عجیبی رره کوداگش ش. به تازگی از 4 سالگی دختر آزاده نامداری شد که شباهت عجیبی به مادرش دارد و کاربران را بسیار ناراحت کرد.

بیشتر بخوانید:

فیلم دیده نشده از آزاده نامداری

ردپای مژده لواسانی در مرگ آزاده نامداری

در ادامه می‌توانید عکسی جگرسوز از دختربچه آزاده نامداری را ببینید:

عکسی جگرسوز از دختربچه آزاده نامداری

عکسی جگرسوز از دختربچه آزاده نامداری

بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد آذر آذر 1363 کرمانشاه و دارای کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران. نامداری به فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور حسینیه جماران و بیت حاج خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار می کنند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند.

اما بعد از یک سال در خرداد 1393 این دو از هم شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق توسط آزاده نامداری نامداری رسانه‌ای گشت. آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند. آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند.

او سال 1391 را در با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی کرد که در همان تعطیلات نوروزی، هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر مدیریت خبری ولی به ناگاه ناگاه بر منع فعالیت ها، در کنار احسان علیخانی پخش کرد. شد. آزاده نامداری 7 فروردین 1400 به صورت مشکوکی درگذشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا