اخبار روز سینما

ببینید: عکس لو رفته حامد بهداد در حال سیگار کشیدن

اخیرا عکس لو رفته حامد بهداد در حال سیگار کشیدن در رسانه مجازی فارسی پخش شده است که سر و صدای زیادی را در بین کاربران برای این هنرمند خلاق ایجاد کرده است.

به تازگی، لبه های مورد حامد بهداد سیگاری شد بحث داغی را بین کاربران رسانه های مجازی ایجاد کرده است. شاید عکسی از حامد بهداد در حال سیگار کشیدن در تاریخچه صفحه شخصی وی منتشر شده است. در بعدی عکسی از حامد بهداد در حال سیگار کشیدن خواهید دید

عکس لو رفته حامد بهداد در حال سیگار کشیدن

حامد بهداد سوپراستار سینمای ایران عکسی از خود به سبک سینمایی منتشر کرد. با این حال انتشار عکس در حال سیگار، قاب مورد انتظار طرفداران این بازیگر از او به عنوان یک الگو نبود.

عکسی از حامد بهداد در حال سیگار کشیدن را در زیر مشاهده می کنید:

حامد بهداد سیگاری شد

عکسی از حامد بهداد در حال سیگار کشیدن

اسلحه ساز حامد صابری بهداد با نام هنری خود حامد بهداداین هنرمند سرشناس کشورمان در پنجم آبان 1356 در مشهد متولد شد.این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنردوست به دنیا آمد، پدرش محمود بهداد شاعر و نویسنده در قید حیات بود و مادرش نسرین قدمگاهی نام دارد. . حامد بهداد یک برادر کوچکتر به نام حسام دارد.

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا