اخبار روز سینما

ببینید: عکس زیر خاکی از مهران غفوریان

مهران غفوریان یکی از معروفترین بازیگر ایرانی در ژانر کمدی است که اخیراً عکس زیر خاکی از مهران غفوریان در فضای مجازی دست به دست می شود.

خیرا عکس قدیمی از مهران غفوریان در فضای مجازی توسط کاربران به انتشار رسید. این عکس نوست الوژی مهران غفوریان به حساب می‌آید، زیرا عکس بسیار قدیمی از بازیگر ایرانی مربوط به دوران جوانی او است.

مهران غفوریان بازیگر ایرانی متولد 3 شهریور سال 1353 در شهر تهران می‌باشد. او مدرک کارشناسی نقاشی دارد و به کارگردانی هم می شود و در تهرانسر و محله دریا بشزه بزگ.

عکس زیر خاکی از مهران غفوریان

ریشه هنر خانواده مهران غفوریان از پدر آن خطاط آغاز شده است علاو بر این هنر ها و آواز خوانی را هم داشته اند. مهران یک بردار به اسم مهدی 5 سال از وی بزرگتر باشد و دانشگاهی خود را در رشته انجام داده است.

عکس بسیار قدیمی از بازیگر ایرانی

مثلا:

نوستالوژی مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به یک نود شبی دیگر به نام ساخت ورود ممنوع، ممنوع »کرد که مجموعه پس از پخش چند قسمت از مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه شبکه سیما را شروع کرد. پس از وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی سریال های تلویزیونی می شود و یک فیلم ویدئویی به نام من نیستم نیستم »ساخت.

تا آنجا که سال 95 در هنگام ساخت همسایه ها پس از شکستن پای معیریان کارگردان سریال و انصراف او ادامه کار، کارگردانی کار غفوریان را به دست گرفت و فیلمبرداری فیلمبرداری را از اول اول آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا