اخبار روز سینما

ببینید: عکس دیده نشده از دوران بارداری بازیگر سوسانو

هان های جین بازیگر کره ای است که بیشتر به خاطر بازی در نقش سوسانو در سریال محبوب جومونگ به شهرت رسیده و به تازگی تصاویر بارداری بازیگر سوسانو منتشر شد.

تصاویر جدید هان های جین با عنوان تصاویر حاملگی هان های جین که به تازگی به انتشار رسیده از دوران حملگی سوسانو است. حامله حامله بود.

بارداری بازیگر سوسانو

هان های جین یا Han Hye Jin متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱، بازیگر اهل کره جنوبی است. از جمله نقش‌های برجسته او می‌توانم به نقش ایفای بانو سوسانو در افسانه. در تصویر منتشر شده، او را می‌بینیم که در دوران بارداری خود را به سر می‌برد.

لطفا توجه داشته باشید:

تصاویر حاملگی هان های جین

تصاویر حاملگی هان های جین

هان های از دوران کودکی به رقص و بازیگری زیادی داشت و خانواده اش مشوق برای ورود به عرصه ی بازیگری بوده اند. او در 5 آبان 1360 در شهر دامیانگ جنوبی بزرگ شد و یک برادر دو خواهر داشت که برادرش در سال 2010 وقتی 31 ساله بود درگذشت. هان های جین فارغ التحصیل التحصیل دبیرستان Eunkwang Girls و موسسه هنر سئول در رشته فیلم است. دین هان، پروتستان بوده و شایعاتی است که در سال اخیر مبنی بر آن به وجود آمده است، صحیح نیست. اولین بار سال 2001 وقتی 20 ساله با فیلم کوتاه Magic Thumping از کلاس های بازیگری در جلوی دوربین دعوت شد. او سال 2002 با سریال 4 قسمت دوستان که اولین محصول کشور کره جنوبی و ژاپن ایفای نقش بسیار مهمی در قرار گرفتن داشت. هان های جین سال 2006 در 25 سال بازی درخشانی سریال تاریخی جومونگ ایفا کرد که برایش در کره و همچنین ایران ایران به ارمغان آورد. هان های حالا در بازیگری بسیار کم کار شده نگهداری از فرزند خردسال است و در کنار آن یکی دو سال یکبار بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا