اخبار روز سینما

ببینید: عکس جدید پیمان معادی در کنار همسرش

به تازگی عکس جدید پیمان معادی در کنار همسرش جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید تصویر پیمان معادی در کنار همسرش را ببینید.

عکس همسر پیمان معادی در فضای مجازی در حال بازنشر شدن است. پیمان معادی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی متولد 9 تیرماه 1346 در نیویورک میشد سال دارد. پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال 1970 در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. پدر و مادرش ایرانی ساکن آمریکا بودند، از تولد پیمان در سن 5 بعد از آن به ایران ش.

عکس جدید پیمان معادی در کنار همسرش

عکس همسر پیمان معادی را در تصویر بعد ببینید

پیمان معادی بعد از موفقیت‌های فروانی که در عرصه بازیگری و سینما به دست آمد، تصمیم گرفت ازدواج کند. وی با فرانک قوانلو ازدواج کرد. پیمان معادی در نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی همایون غنی زاده با دخترش باربان ه. باران علاقه زیادی به بازیگر شدن دارد.

پیمان معادی متاهل می باشد و ازدواج کرده است. فرانک قوانلو نام همسر وی می‌باشد . این زوج دو فرزند به اسمهای باران و رایان نیز دارند. پیمان معادی بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان محبوب سینمای ایران، علاوه بر شغل اصلی صاحب شغل اصلی سینما، یک گالری ساعت در شهرک غرب تهران است.

تصویر پیمان معادی در کنار همسرش

پیمان معادی علاوه بر حضور در فیلم‌های ایرانی در پروژه‌های سینمایی و تلویزیاخنی خاخنی است. در سال 2014 در سریال شب محصول شبکه اچ بی او به کارگردانی استیون زایلیان بازی کرد 2رةه 16 ش آغاز شد، معادی در این سریال در کنار جان تورتورو و مایکل کی ویلیامز نقش مشخخصیه خان را ایفا می‌کرد.

مثلا:

عکس جدید پیمان معادی در کنار همسرش
تصویر پیمان معادی در کنار همسرش

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا