اخبار روز سینما

ببینید: عکس جدید و عجیب امیر تتلو در حین بدنسازی

امیر تتلو یکی از خوانندگان بسیار پر حاشیه در سبک رپ و آرند بی است و همیشه عکس جدید و عجیب امیر تتلو در حین بدنسازی به انتشار رسید.

آخریناً عکسی از امیر تتلو در حال بدنسازی منتشر شد. در این عکس ما شاهد تتوهای عجیب امیر تتلو هستیم که یکم ترسناک به نظر میرسند. در فضای مجازی این عکس تحت عنوان عکس ترسناک امیر تتلو دست به دست می شود.

امیرحسین مقصلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ است که با نام حرفه‌ای امیر تتلو معروف به مین، دشو و ترانه‌نویس ایرانی است که در فعالیت‌های ژانر رپ، پاپ و آرندبی می‌کند. او از اولین خوانندگان ژانر آرندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کرار کرده است.

عکس جدید و عجیب امیر تتلو در حین بدنسازی

امیر تتلو در حال بدنسازی

تتلو در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد[۶] و پس از مدتی به ایران بازگشت. او اولین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از اُلورارت ه د اسلامی منتشر کرد. او سه بار توسط پلیس بازداشت شده است. اولین بار تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن مدر سال ۵ات « تشویش اذهان عمومی و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت بیش از حد.

در ادامه می‌توانید عکس ترسناک امیر تتلو را ببینید:

عکس جدید و عجیب امیر تتلو در حین بدنسازی
تتوهای عجیب امیر تتلو

تتوهای عجیب امیر تتلو

۵ سال قبل بود که امیر تتلو به انتشار یک یادداشت انتقادی خبر داد که موفق شد درمیافتد و به زودی مهاجرت می کند. رفته است.

فرمان هم امیر تتلو کنسرتی جنجالی در گرجستان برگزار می کند. او که حالا در استانبول سکونت دارد، هر چند وقت یک بار با جنجالی تازه در صدر اخبای رساهه که قرارهای اجتماعی می گیرد امیر تتلو اکنون هم تصویری دلهره آور از چهره و پوست تشتو کرده است. در تصویر نیز باشگاه بدنسازی خصوصی اش دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا