اخبار روز سینما

کمند امیرسلیمانی عکسی در کنار پدر بیمارش منتشر کرد./ عکس

اخیرا عکسی از کمند امیرسلیمانی در کنار پدر بیمارش از شبکه های مجازی پخش شده است. به تازگی عکسی از چهره بیمار سعید امیرسلیمانی در کنار دخترش از رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. در عکس کمند امیرسلیمانی و پدرش دیده می شود که وضعیت وی بسیار وخیم و نگران کننده است. در ادامه عکسی از چهره بیمار سعید امیرسلیمانی در کنار دخترش خواهیم دید.

کمند امیرسلیمانی عکسی در کنار پدر بیمارش منتشر کرد./ عکس

عکسی از کمند امیرسلیمانی در کنار پدر بیمارش

سید عباس عظیمی درباره آخرین وضعیت امیر سلیمانی، این مجری پیشکسوت تلویزیون و سینما گفت:

“با جناب معلم امیر سلیمانی تلفنی صحبت کردم، او به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان است، حال عمومی اوخوب است و تعویض باتری قلبش با موفقیت انجام شده است.

وی در ادامه افزود:

«به گفته معلم امیر سلیمانی فردا به دلیل انسداد یکی از رگ ها باید آنژیوگرافی در بیمارستان عرفان سعادت آباد تهران انجام شود.

مدیر کل موسسه هنرمندان پیشکسوت از هنردوستان کشورمان خواست برای شفای کامل استاد دعا کنند. در گزارش کار امیر سلیمانی بازی در فیلم های لب خط (1399)، هزارپا (1396)، سوفی و ​​دیوان (1395)، آشوب (1394)، فوتبالیست ها (1379)، جنگجوی پیروز (1377)، کمیته مجازات (1377)، مهریه بی بی (1373) ، لبه تیغ (1371)، آبادانی ها (1371)، دلشادگان (1370)، دندان طلا (1370) و… می توان اشاره کرد.

امیر سلیمانی همچنین در سریال کلبه عمو پورنگ با نقش آفرینی خانم برزو نیک نژاد، احمد معظمی، دوقلوهای جمشید ترک نژاد، خانواده دکتر ماهان علی محمد قاسمی و محمدرضا ورزی به ایفای نقش پرداخت.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا