اخبار روز سینما

ببینید: عشوه های مهناز افشار برای خواهر شوهرش

به تازگی عشوه های مهناز افشار برای خواهر شوهرش جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات ست کردن مهناز افشار و خواهر شوهرش می‌پردازیم.

به تازگی عکس عشوه مهناز افشار برای خواهر شوهرش در فضای مجازی در حال بازنشر شدن است. در ادامه می‌توانید عکس ست کردن مهناز افشار و صالحه رامین را ببینید.

عکس جوان مهناز افشار، بازیگر مشهور سینما در خواهرشوهرش، صالحه رامین که در شبکه‌های پخش شده است.

عشوه های مهناز افشار برای خواهر شوهرش

در ادامه ست کردن مهناز افشار و خواهر شوهرش را ببینید:

مهناز افشار و خواهر شوهرش

مهناز افشار مدتی است به همراه همسر و فرزندش در آلمان زندگی می‌کند. مهناز افشار کلاس‌های بازیگری خود را توسط استاد حمید سمندریان تعلیم دید. مهناز افشار متولد 1356 است. مهناز افشار عکسی را با خواهر شوهرش به تازگی منتشر کرده است.

عکس عشوه مهناز افشار برای خواهر شوهرش

مهناز افشار سال 1376 با بازی در گمشده پا به عرصه بازیگری پس از آن با بازی در فیلم دوستان به کارگردانی شاه حاتمی اولین اولین حضورش در سینما سینما را رقم زد.

او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 137 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق دختر و پسری را روایت می کند که هم هستند و به خاطر مخالفت های خانواده به یکی از شهرهای فرار می کنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار رادان به ایفای ایفای نقش و به‌خوبی از پس پس پس.

مهناز افشار بازی در فیلم‌بس در کنارمحمدرضا گلزار شهرت شهرت رسید و آتش‌بس سال 1384 توسط تهمینه میلانی ساخته شد و در سینماهای سراسر کشور نمایش داده شد این فیلم زندگی زن و شوهری را روایت می کند همیشه در حال دعوا هستند و کار جدایی می کشند تا آن ها با یک روانشناس آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا