اخبار روز سینما

ببینید: رونمایی از قیافه جدید نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان

چهره جدید و جذاب نگار جواهریان این روزها بسیار جنجالی شده است. برای دیدن تصویر رونمایی از قیافه جدید نگار جواهریان بازیگر بسیار دوست داشتنی همراه ما بمانید.

تغییر بسیار زیاد نگار جواهریان این روزها برای کاربران بسیار زیاد است. چهره تغییر کرده نگار جواهریان تصویری است که بین کاربران مجازی دست به دست می‌شود. که نشان می دهد نگار جواهریان 180 درجه تغییر کرد.

برای دیدن تصویر رونمایی از قیافه جدید نگار جواهریان همراه ما باشید.

رونمایی از قیافه جدید نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان

تغییر جنجالی نگار جواهریان

نگار جواهریان بسیار محبوب کشور عکسی در صفحه منتشر کرد که نشان دهنده تغییر بسیار فاحش وی است. کاربران می‌گویند که جواهریان بینی اش را جراحی کرده است. او همسر سوم رامبد جوان از مجریان خوب کشور است.

نگار جواهریان رامبد جوان که برای اولین بار، در ۸۶ در فیلم جعبه‌ای روبروی هم بازی کردند، هرگز نگرفتند که ۸ سال بعد از اتفای تقدیر برای آن‌ها یک زندگی مشترک را رقم زدند و ازدواج دختر کوچولویی را به نام کردند.

نگار و رامبد جوان که هر دو متولد دی ماه هستند، جشن عروسی خود را در یونان بردند. نگار جواهریان مشترک زیادی با رامبد جوان دارد که یک نگاه می‌تواند به این موضوع تبدیل شود. هر دوی آن‌ها بسیار فعال و بر جنب و جوش هستند

تغییر محسوس نگار جواهریان

در زیر چهره جدید نگار جواهریان را مشاهده می کنید.

نگار جواهریان در 22 دی 1361 در تهران متولد شد، بازیگر سینما و تلویزیون است. در رشته طراحی صحنه در مقطع لیسانس دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است. او که از 15 سال وارد عرصه عرصه شد و سپس صداپیشگی را هم انجام داد و حالا ترجمه هم می می.

نگار دو بنام «نازنین» و «نگین» و برادر دارد مادر و خواهرش و بسیار نزدیکانش مدتی است در مونترال کانادا ساکن هستند. وی درباره علاقه اش به تئاتر در مصاحبه ای گفت:

خیلی دوست داشتم، با پدر و مادرم زیاد تماشای تئاتر می رفتم با این مهندس راه و ساختمان، به خاطر خاطره اش در مالکیت سینما تئاتر کوچک شریک، بابابزرگم از آن عشق سینماهای سینماهای قدیمی.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا