اخبار روز سینما

ببینید: رقص ایرانی دیوید بکام با آهنگ ایوان بند! [+فیلم]

فیلمی با موضوع رقص دیوید بکام با آهنگ ایوان بند در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این فیلم را همسر دیوید بکام در اینستاگرام خود قرارداده است.

فیلم منتشر شده از رقص ایرانی دیوید بکام و همسرش با آهنگ ایوان بند به یکی از پر بازدید ترین فیلم های اینستاگرام تبدیل شده است. در ادامه مطلب با خبر آهنگ ایوان بند دیوید بکام همراه ما بمانید.

رقص دیوید بکام با آهنگ ایوان بند

به گزارش منابع خبری:

در این که همسر دیوید بکهام در فضای مجازی اشتراک گذاشته شده ، پیشکسوت سرشناس فوتبال جهان همراه همسرش با آهنگ فارسی ایوان بند می رقصد. در ادامه می توانید فیلم رقص دیوید بکام با آهنگ ایوان بند را مشاهده کنید:

دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام در 2 می 1975 در لیتن استون، لندن انسدل. او بازیکن فوتبال مشهور اهل انگلستان است. قد او 183 سانتیمتر می باشد. پدرش ادوارد آلن بکهام یک آشپز و مادرش ساندرا جورجینا یک آرایشگر بودند. دیوید یک خواهر بزرگتر به نام لین ژورژینا و خواهر کوچکتر به نام جوآن لوئیس دارد. دیوید فوتبال را سنین کودکی شروع کرد و پس از پایان دبیرستان در چینگ، فوتبال را به صورت حرفه ای ادامه داد. در مصاحبه ای سال 2007 عنوان کرده است که هر وقت از من می خواهم که در آینده دوست داری چه کار شوی؟ من می‌گفتم فوتبالیست و آن‌ها می‌گفتم شغلی که می‌توانم در آن درآمد داشته باشم.

رقص دیوید بکهام با آهنگ ایوان بند

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا