اخبار روز سینما

ببینید: تیزر لو رفته از سریال آسوکا در پنل معرفی سریال

آسوکا یکی از سریال های مورد انتظار سال 2023 است که در شبکه دیزنی پلاس منتشر خواهد شد و تیزر لو رفته از سریال آسوکا را در ادامه واهید دید.

اخیراً تریلر لو رفته در مراسم معرفی سریال آسوکا در فضای مجازی منتشر شد و به نظر می‌رسد که صحنه‌های بیشتر نسبت به آن است تریلر رسمی داشته است.

سریال Ahsoka یکی از آثار مرتبط با جنگ ستارگان است که توسط دیزنی پلاس منتشر خواهد شد و در ادامه می‌توانید تیزر جدید سریال آسوکا را مشاهده کنید.

تیزر لو رفته از سریال آسوکا

سریال Ahsoka یک مجموعه آمریکایی است که توسط جان فاورو و فیلونی برای شبکه دیزنی پلاس ساخته شده است. این مجموعه بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان است. همچنین اسپین‌آفی مجموعه مندلورین شخصیت‌های آسوکا در آن و سایر رسانه‌های جنگ ستارگان حضور دارند. همچنین این شخصیت در دیگر اسپین‌آف مندلورین یعنی کتاب بوبا حضور داشته است.

لطفا توجه داشته باشید:

تیزر جدید سریال آسوکا

رزاریو داوسون بار دیگر نقش آسوکا تانو را ایفا می‌کند. این شخصیت برای مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون اولین حضور لایواکشن او در فصل مندلورین مندلورین ساخته شد. ساخت مجموعه‌ای با مشخص شدن بر این شخصیت در گزارش اعلام کرد که داوسون این را ایفا کرده و فیلونی را از ساختن شخصیت، به عنوان نویسنده مجموعه مجموعه اعلام اعلام می‌کند. مراحل فیلمبرداری در اوایل ماه مه ۲۰۲۲ آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا