اخبار روز سینما

ببینید : تصویر لو رفته از همسر جواد رضویان کمدین محبوب ایرانی

به تازگی خبری در مورد تصویر لو رفته از همسر جواد رضویان در رسانه های داخلی سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است که باعث ایجاد حاشیه سازی برای این بازشدر می شود .

اخیرا تصویری جنجالی از جواد رضویان به همراه همسرش در رسانه ها دست به دست می شود. گویا این تصویر جزء جنجالی ترین عکس از همسر جواد رضویان می شود. در ادامه عکسی از همسر جواد رضویان دید.

عکسی از همسر جواد رضویان

تصویر لو رفته از همسر جواد رضویان

امروز عکسی از همسر و دختر جواد رضویان در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. جواد رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بود و به کمک آن ها وارد این بازیگر شده است.

جواد رضویان در کار بیشتر درخشید جواد رضویان جزو هنرمندان بی ای است که فعالیت در فضای مجازی وجود ندارد اما بارها با پست و استوری های نقد نقدی که کاربران قرار دارند گرفته شده است. در ادامه تصاویر دختر و همسر جواد رضویان را مشاهده کنید.

مثلا:

تصویری جنجالی از جواد رضویان به همراه همسرش

عکسی از همسر جواد رضویان

سید جواد رضویان متولد 6 مرداد 1353 در قم، بازیگر و خواننده می‌باشد. فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد که از 20 سال فعالیت خود را کرد، پدرش اهل و مادرش اصالتا یزدی می باشد و نام دخترش یامین دارد.

سید جواد رضویان سال هاست ازدواج کرده که این زندگی یک دختر بنام را ثمره کند یامین است، می گوید همسرم به شدت در زندگی تاثیر مثبت داشته است. سید جواد نیز از آن دست هنرمندانی است که موسیقی موسیقی شده و چند آلبوم نیز قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا