اخبار روز سینما

ببینید : تصویر جنجالی از همسر سالار عقیلی

به تازگی تصویر جنجالی از همسر سالار عقیلی خواننده معروف ایرانی در رسانه.

خیرا تصویری عجیب از همسر سالار عقیلی در فضای مجازی پخش شده است. گویا این عکس جزء جنجالی ترین تصویر از همسر سالار عقیلی قرار گرفته است. در ادامه تصویری عجیب از همسر سالار عقیلی دید.

تصویر جنجالی از همسر سالار عقیلی

سالار عقیلی زاده خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی است. سالار عقیلی ازدواج کرده و یک پسر دارد. عکسی از همسر سالار عقیلی و فرزندش را در ادامه مشاهده می کنید. همسر سالار عقیلی به نام حریر شریعت زاده نوازنده پیانو و دف است.

سالار عقیلی در 11 آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. سالار عقیلی از 8 سال فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد.

لطفا توجه داشته باشید:

عکسی عجیب از همسر سالار عقیلی

عکسی عجیب از همسر سالار عقیلی

برادر و مادرش مند به موسیقی و مشوق او و پدرش که وکیل بود بیش تر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان تصمیم به آواز گرفت. او در طی بیش از 5 سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت.

همچنین عقیلی برای اجرا و ضبط آثار موسیقی در آموزشگاه خود در هنرستان موسیقی است. او همچنین گروه راز و نیاز را تشکیل داد. اعضای این عبارت از سالار عقیلی، حریر شریعت، حامد فکوری، مهدی، آرش فرهنگ فر و شهرام غلامی. او به همراه این گروه کنسرت های بسیاری در داخل و خارج از کشور اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/ببینید-تصویر-جنجالی-از-همسر-سالار-عقیل/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا