اخبار روز سینما

ببینید: تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط

به تازگی تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی و بازخوردهای زیادی را با خودش به همراه داشته است .

به تازگی عکس الناز شاکردوست مهمانی در فضای مجازی تحت عنوان مهمانی رفتن الناز شاکردوست منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است که در ادامه عکس مهمان مختلط الناز شاکردوست را دید.

تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط

الناز شاکردوست که به جدیدترین عکس و تصاویر بسیاری از او به انتشار می‌رسد و پس از مدتی سکوت، دوباره بر بازگشت هنر، از مهمانی او یا در فضای رسانه منتشر شد که به نظر تصاویر قدیمی قدیمی منتشر شد.

الناز شاکردوست که از خبر درگذشت کیومرث پوراحمد بود، در پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد. این بازیگر با انتشار سکانسی از فیلم سینمایی گل یخ، خطاب به این کارگردان نام آشناش ن:

پدر سینمایی‌ام امروز خود به زندگی‌اش پایان داد! همیشه گفته بود که دوست ندارد برای زندگی‌اش تصمیم برد. دوست داشت خودش سکانس پایانی زندگی‌اش را کارگردانی کند و کات.

الناز شاکردوست در ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او که فرزند دوم خانواده است، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. او از سنین دبستان بازیگری جذاب نشان داد و در دانش‌آموزی و دانشجویی به صحنه رفت در سال ۱۳۷۶ برای آن برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره فجر دانش‌آموزی دانش‌آموزی شد. او در کنکور هنر با رتبه ۱۱ وارد رشته تئاتر از دانشکده معماری دانشگاه تهران شد.

در ادامه می‌توانید عکس الناز:

مهمانی رفتن الناز شاکردوست

عکس مهمان مختلط الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. بر پایه افکارنیوز در ۱۳۹۹، او «یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای جدی در سینمای ایران است.

او برای در باد در الفزار می‌پیچد ۱۳۸۶ نامزد بلورین بهترین بازیگر زن فیلم فجر شد و برای بازی در سال ۱۳۹۵ جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای در شبی که ماه کامل شد ۱۳۹۷ ابلق ۱۳۹۹ به‌ترتیب برنده و نامزدرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا