اخبار روز سینما

ببینید : تصویر از همسر نصر الله رادش بازیگر و کمدین ایرانی

به اخبار اخباری در مورد تصویر از همسر نصرالله رادش در رسانه ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. همچنین حواشی را نیز برای ساخته اند.

خیرا تصویری از نصرالله رادش به همراه همسرش در رسانه‌های مجازی پخش می‌شود که باعث ایجاد حواشی بسیار برای این بازیگر معروف شده است. گویا عکس عجیب از همسر نصرالله رادش از طریق شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در ادامه جنجالی ترین تصویر از همسر نصرالله رادش دید.

تصویر از همسر نصرالله رادش

نصرالله رادش بچه آبادان است و از بازیگر طنز سینما و تلویزیون است. نصرالله رادش تا کنون دوبار ازدواج کرده است و از ازدواج اول خود یه پسر به نام پرهام دارد. نصرالله رادش اولین بار سال‌ها پیش ازدواج این زندگی هشت سال بعد به جدایی ختم شد. نصرالله رادش آخرینا با انتشار عکس همسر دوم خو دخبر از ازدواج دومش را رسانه ها منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از نصرالله رادش به همراه همسرش را ببینید:

جنجالی ترین تصویر از همسر نصرالله رادش

جنجالی ترین تصویر از همسر نصرالله رادش

نصرالله رادش در شهر آخرین فرزند خانواده به دنیا آمده، پدر و مادرش بهبهان خوزستان هستند و پنج خواهر و یک برادر. تا 14 سال در آبادان زندگی می‌کردند. اما دو سال بعد از شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد.

در سال 1368 وقتی 23 ساله بود یک دو ساله بازیگر تئاتر را تا سال 1370 در فرهنگسرای نیاوران گذراند و در دانشگاه فوق دیپلم تئاتر گرفت.در سال 1372 وقتی 27 ساله با مجموعه 57 ”به کارگردانی مهران جلوی جلوی و یک سال بعد با مجموعه فیلم مجموعه «ساعت خوش» به شهرت رسید.

ماجرای ورودش به مجموعه پرواز 57 از یک فیلم جشن فارغ التحصیلی در فرهنگسرای نیاوران شگ مهران مدیری بعد از دیدن آن از وی دعوت به کار کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا