اخبار روز سینما

تصویر لو رفته از تولد ۴۱سالگی نفیسه روشن را ببینید!

به تازگی تصویر لو رفته از جشن تولد نفیسه روشن در رسانه های مجازی منتشر شده که کاربران این فضا حاشیه های زیادی برای آن ایجاد کرده اند.

اخیرا عکس جنجالی نفیسه روشن از تولدش درفضای مجازی پخش شده است. شاید عکس های منتشر نشده تولد نفیسه روشن سروصدای زیادی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است. در ادامه عکسی دیدنی از تولد نفیسه روشن خواهید دید

تصویر لو رفته از جشن تولد نفیسه روشن

نفیسه روشن با انتشار عکسی از تولد مادرش نوشت:

“تنها گواه هرکسی خانواده مخصوصا مادرش…. نه هرکسی میاد از راه میرسه چرت میگه…… باید کشف کرد به چی نرسیدن ولی خانوادت عشقن”

نفیسه روشن  پس از طلاق از همسر خلبانش، پست های زیادی در اینستاگرام داشته است. گویا از دنیای بازیگری خداحافظی کرده و در یکی از شهرهای شمالی کشور کلینیک زیبایی تاسیس کرده است.

در زیر تصویری دیدنی از تولد نفیسه روشن را مشاهده می کنید:

تصویر لو رفته از تولد ۴۱سالگی نفیسه روشن را ببینید!

 

عکس های منتشر نشده تولد نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در 13 اردیبهشت ماه 1361 در تهران به دنیا آمد و به تازگی عکسی از برادرش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. نفیسه روشن یکی از بازیگران جنجالی و پرحاشیه ایرانی است که مدتی است از دنیای بازیگری دور بوده است. نفیسه روشن بعد از ازدواج دومش حواشی زیادی برای خود ساخت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا