اخبار روز سینما

ببینید: تصویری دیده نشده از لباس عروس نیلوفر پارسا

به تازگی تصویری دیده نشده از لباس عروس نیلوفر پارسا منتشر شد. در ادامه می‌توانید عکس لباس عروس نیلوفر پارسا را مشاهده کنید.

لباس جذاب عروسی نیلوفر پارسا در فضای مجازی بسیار جنجالی شده است. در ادامه می‌توانید تصویر لباس عروس نیلوفر پارسا را مشاهده کنید.

ببینید: تصویری دیده نشده از لباس عروس نیلوفر پارسا

تصویری دیده نشده از لباس عروس نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا سریال بی‌نشان، تصویری از خودش با عروسی زیبا را به همراه همسرش در اینستاگرامش منتشر کرد. این تصاویر در فضای مجازی بسیار پر بازدید شد.

پیراهن عروسی بازیگری که در قسمت بالاتنه بسیار کار شده و دنباله‌های توری نیز داشت، بسیار چشم آمد و مخاطبان در مورد آن نظر دادند.

در ادامه می‌توانید عکس لباس عروس نیلوفر پارسا را ​​ببینید:

لباس عروس نیلوفر پارسا

تصویر لباس عروس نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا متولد 27 فروردین 1370 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانسی مهندسی مهندسی it (فناوری اطلاعات) است از تئاتر شروع و با سریال آوای باران باران در نقش بیتا مشهور و حالا حالا کار موسیقی هم هم.

او در مصاحبه‌ای گفت:

من از دوران شیفته بازیگری بودم که شاید بخشی از این موضوع یکی از دوستان بود که بازیگر توانا و از اخلاقی اخلاقی هم فرد واسته بود.

هیچ وقت یادم نیست وقتی 7 ساله بودم اولین بار خانواده می‌خواهم بازیگر شوم، از همان ابتدا تصمیم گرفتم وارد این رشته شدم.

در زمان گفتم که می‌خواهم بازیگر بخوانم اما پدرم گفت که مهندسی بخوان تا ساپورتت. من IT قبول کردم با رضایت پدرم در کلاس‌های بازیگری آقای تارخ ثبت نام کردم، از زمان پدر و مادر تنها تنها مانع نشدند، بلکه هم می‌شوند.

خانم نیلوفرا در سال 1394 با فیلم «من و شارمین شارمین در ویشکا آسایش، سحر قریشی پژمان بازغی بازغی فیلم سینمایی اش را را آورد پارس. این خانم کار موسیقی انجام می دهد و از کودکی کار بوده اما حالا یوگا انجام می دهد و زمان آزادش را با نمایشنامه خوانی می‌گذراند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا