اخبار روز سینما

ببینید : تصویری جدید از عمو پورنگ به همراه امیر محمد

اخیرا تصویری جدید از عمو پورنگ به همراه امیر محمد در شبکه های مجازی فارسی پخش شده است که تغییر چهره آن ها بسیار در چشم است.

به تازگی استوری جدید عمو پورنگ به همراه امیر محمد متقیان سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. گویا عکسی از داریوش فرضیایی در کنار امیر محمد در فضای مجازی پخش می شود که این دو نفر بعد از مدت ها هم دیگر را ملاقات کرده اند. در ادامه تصویری از داریوش فرضیایی با امیر محمد متقیان مشاهده خواهید کرد.

تصویری جدید از عمو پورنگ به همراه امیر محمد

امیرمحمد متقیان بازیگر شناخته‌شده برنامه‌های کودک که بیش از یک دهه در برنامه‌های متنوع کودک و نوجوان در کنار داریوش فرضیایی (عموپورنگ) نقش‌آفرینی کرده و به شهرت رسیده است، حالا با نقش و چهره‌ای متفاوت در فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر گذاشته است.

در ادامه می‌توانید تصویری از داریوش فرضیایی با امیر محمد متقیان را ببینید:

 

تصویری جدید از عمو پورنگ به همراه امیر محمد
عکسی از داریوش فرضیایی در کنار امیر محمد

استوری جدید عمو پورنگ به همراه امیر محمد متقیان

داریوش فرضیایی متولد 1 مرداد 1352 در جوادیه تهران مجری و برنامه ساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که با مجری گری برنامه کودک با نام هنری عمو پورنگ به شهرت رسید و حالا برنامه سازی هم می‌کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا