اخبار روز سینما

ببینید: تصویری جالب از اسکیت بازی محمد دلاوری

به تازگی تصویری جالب از اسکیت بازی محمد دلاوری منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را در فضای مجازی با خودش به همراه داشته است .

به تازگی عکس اسکیت بازی کردن محمد دلاوری در فضای منتشر شده که برخی از خبرگزاری ها، عکس را در خبری تحت عنوان محمد دلاوری اسکیت بازی دخترش منتشر کردند.

عکس دختر محمد دلاوری در حال اسکیت بازی بازخوردهای متنوع و معمولی مثبت را با خودش در فضای مجازی و فضای رسانه به همراشد .

تصویری جالب از اسکیت بازی محمد دلاوری

محمد دلاوری اسکیت بازی دخترش

محمد دلاوری مجریان و گزارشگران شاخص یک دهه اخیر است که تلاش کرده است در هر برنامه خبری که حضور داشته باشد، نقشی نقشی علمی ایفا کند. صرفاً اطلاع پایش، تهران ۲۰، از جمله‌هایی هستند که به عنوان مجری در فعالیت‌هایی هستند.

با این حال از اواسط تابستان پیش از آنتن مانده و برنامه جدیدش بی‌واسطه هم به‌رقم اعلام شد، نوروز امسال پخش نشد. حالا او را در فضای مجازی به همراه دخترش منتشر کرده است که بازخوردهای متنوعی از سمت کاربران به همراه داشته است.

برای اطلاعات بیشتر:

عکس دختر محمد دلاوری در حال اسکیت بازی

تصویری جالب از اسکیت بازی محمد دلاوری
عکس دختر محمد دلاوری در حال اسکیت بازی

محمد دلاوری، ۱۳۵۲ در تهران، نویسنده، و مجری ایرانی با ساخت برنامه صرفاً جهت اطلاع به شهرت رسید. او تا مرتبه به عنوان یکی از نامزدان چهره تلویزیونی جشن حافظ انتخاب شده است.

مصاحبه دلاوری پرویز فتاح در اسفند ۱۳۹۸ و در برنامه تهران ۲۰ ۲۰ بروز حواشی و اظهارنظرهای مردم و اهالی اهالی شد. به نحوی معاون خبر ایرنا این مصاحبه را جزئی تاریخ رسانه خواند و حسین دهباشی، عباس و سایر اهالی نیز به رفتار فتاح واکنش جدی نشان دادند. این لفظی به این شکل به وجود آمد که بخشی از سوالات مردم درباره طولانی شدن آزادراه تهران – شمال و عوارض بر آن را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا