اخبار روز سینما

ببینید : تصویری از مانتو شروع نام فرشته حسینی

به تازگی تصویری از مانتو نامشروع فرشته حسینی در رسانه مجازی وایرال شده است که حواشی های بسیاری را برای این بازیگر مشهور ایجاد کاردت.

به تازگی تصویری از پوشش جنجالی فرشته حسینی با مانتو نامناسب در رسانه‌های مجازی فارسی پخش می‌شود که حواشی بسیار ایجاد کرده است. با منتشر شدن تصویری جنجالی از مانتو نا مشروع فرشته حسینی در فضای مجازی شایعات بسیار را برای این بازیگر درست که خبر از ورود این هنرپیشه به مدلینگ را می‌دهد. پوشش جنجالی فرشته حسینی با مانتو نامناسب سر صدای بسیاری را در رسانه های داخلی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

تصویر جنجالی فرشته حسینی در کنار دریا

تصویر جنجالی فرشته حسینی با زیر شلواری

تصویری از مانتو نامشروع فرشته حسینی

حسینی از وقتی با نوید ازدواج کرد نوع پوشش به کل تغییر کرد و یکمی هم منشش. در واقع حسینی شاید برای اینکه بتونه خودش رو بالا و یه جورای همسطح آقای سوپراستارش تو انتخاب لباسش ها بررسی ها رو گذاشته! در ادامه برخی لباس ها رو که فرشته تو این چند وقت پوشیده رو باهم نگاه می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:

پوشش جنجالی فرشته حسینی با مانتو نامناسب

پوشش جنجالی فرشته حسینی با مانتو نامناسب

فرشته حسینی بازیگر سینمای تلویزیون ایران که چند سالی در بازیگری می‌کند و در بین محبوبیت ویژه‌ای دارد. فرشته حسینی ملیت افغان دارد و با ازدواج با نوید محمدزاده سوپراستار ایرانی بیش از پیش در بین مردم معروف شد. فرشته حسینی بارها برای کشورش در فضای مجازی پست و درخواست از این طریق صدای مردم کشورش.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا