اخبار روز سینما

ببینید : تصاویر لاکچری از زندگی نفیسه روشن

به تازگی تصاویر لاکچری از زندگی نفیسه روشن در رسانه های فارسی پخش می شود که حواشی زیادی را برای این بازیگر ایجاد کرده است.

امروز تصاویری از لایف استایل لاکچری نفیسه روشن در فضای مجازی منتشر شده است. گویا زندگی و خانه با کلاس نفیسه روشن نشان می‌دهد که تعداد زیادی از خانواده اش به دست او رسیده است.تصویری از نفیسه روشن در خانه لاکچری اش توسط خودش در اینستاگرام پخش شده و شایعات زیادی را برای او ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

عکس : استایل جنجالی‌ نفیسه روشن در کنسرت

استایل جدید نفیسه روشن در خارج از کشور [+عکس]

تصاویر لاکچری از زندگی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد 13 اردیبهشت 1361 در محله باغ صبا تنٳ. وی فرزند خانواده بوده و دو برادر کوچک تر خود را دارد که یکی از آن‌ها در کارگردانی فعالیت است. نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقه مند بوده و آرزویش این بود کـه روزی بتواند باززیگد .

در ادامه می‌توانید تصویری از نفیسه روشن در خانه لاکچری اش را ببینید:

لایف استایل لاکچری نفیسه روشن

لایف استایل لاکچری نفیسه روشن

شروع فعالیت او را می توان بازی در سریال «روزهای بیادماندنی» به کارگردانی همایون شهنواز تابستان 1382 دانست. کار به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری در این سالها بود. اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در پائیز سال 1382 در سریال «بچه های خیابان خیابان خیابان خیابان خیابان همایون اسعدیان نقش کرد این تجربه را یکی از کارهایی که می دانستم می داند می داند از آن در پائیز پائیز پائیز در در در در در آن زمان. آن در آن آن آن را از معلوم می‌داند می‌داند می‌داند کارهایش کارهایش می‌داند و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا