اخبار روز سینما

ببینید: تصاویر دیده نشده و جنجالی از عروسی فاطمه معتمد آریا

تصاویر دیده نشده از عروسی فاطمه معتمد آریا به انتشار جدید در فضای مجازی بسیار حواشی ایجاد و مورد توجه قرار گرفت که می‌توانید ادامه دهید.

فاطمه معتمد آریا در تصاویر قدیمی به جدید جنجال زیادی به وجود آورده است که در آن عکسهای ازدواج فاطمه معتمد آریا مشاهده می شود. عروسی فاطمه معتمد آریا و تصاویر منتشر شده از آن بازخوردهای زیادی در فضای مجازی داشت.

تصاویر دیده نشده از عروسی فاطمه معتمد آریا

فاطمه سیمین معتمد آریا، متولد ۷ آبان ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر، گوینده و عروسک‌آگ عروسکایا. او در ۱۳۶۰ با احمد حامد ازدواج کرد که این ازدواج یک پسر به نریمان است و به تازگی از ازدواج این بازیگر منتشر شد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از عروسی فاطمه معتمد آریا مشاهده کنید را ببینید:

عروسی فاطمه معتمد آریا
تصاویر دیده نشده از عروسی فاطمه معتمد آریا
عروسی فاطمه معتمد آریا

عکسهای عروسی فاطمه معتمد آریا

معتمد آریا با دریافت چهار سیمرغ بلورین بازیگری در میان زنان رکوردار است. او پیش از انقلاب ۱۳۵۷ با چند نمایش به روی رفت و سپس در دهه‌های فعالیت در برنامه‌های تلویزیونی مدرسه موش‌ها و خونه خونه مادربزرگه شناخته شد. فاطمه معتمد آریا برای نقش مکملش در جشنواره برهوت سیمرغ فیلم فجر را کرد و سپس نقش اصلی ریحانه را ایفا کرد. او در مقابل سیمرغ بلورین دیگری را کسب می کند و سپس با نقش آفرینی برای همیشه همسر دوبار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن می شود. روسری‌آبی اولین معتمد آریا با فیلم‌ساز رخشان بنی‌اعتماد که با بانوی اردیبهشت، گیلانه و قصه‌ها ادامه دارد.

وی در سال ۱۳۵۳ وارد کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شد. در ۱۳۵۵ هنرجوی هنر در دانش‌سرای هنر پذیرفته شده در نهایت در سال ۱۳۵۸ فارغ‌التحصیل. همزمان با گروه تئاتر دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا نیز همکاری می‌کنند.

از نقش محبوب معتمدآریا باید به بازیهایش در کنار ایرج و حمید اشاره کرد. این سه با همکاری یکی از فیلم‌هایی از جمله قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و، دختر شیرینی فروش یکی بود و و و زیر درخت هلو یکی از موفق‌ترین گروه‌های هنری در سینمای ایران است.

آیین بزرگداشت معتمدآریا در بهمن ۱۳۹۷ در افتتاحیه سی هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برگزار می شود. در این که با حضور هنرمندان سینما در پردیس تهران برگزار شد، همایون اسعدیان، رئیسان و رضا کیانیان سن درباره او سخنانی گفتند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا