اخبار روز سینما

ببینید: تصاویر جشن جنجالی تولد پردیس پورعابدینی

تصاویر جشن تولد پردیس پورعابدینی ، بازیگر به تازگی با انتشار در فضای مجازی ایجاد جنجال بسیار شد می توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

عکس جشن تولد پردیس پورعابدینی با انتشار در فضای مجازی از جنجال و حواشی زیاد شد. منتشر شدن عکس‌های تولد پردیس پورعابدینی و پردیس پورعابدینی در تولد، بازخوردهای زیادی داشت و مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های مجازی قرار گرفت.

تصاویر جشن تولد پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ است. او بازیگر و در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی فیلم غریب برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او به تازگی 23 ساله شد و تصاویر جدید و جنجالی از جشن تولد این بازیگر اخیرا برش انت.

در ادامه می‌توانید عکس جشن تولد پردیس پورعابدینی را ببینید:

تولد پردیس پورعابدینی
تصاویر جشن تولد پردیس پورعابدینی
تولد پردیس پورعابدینی
تصاویر جشن تولد پردیس پورعابدینی
تولد پردیس پورعابدینی

عکس جشن تولد پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی از سال 1398 تا کنون در حال کار است. او دوره کلاس‌های بازیگری را پشت سر گذاشته و کار خود را از تئاتر شروع کرد. او بار اولین با نمایشی به نام قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی روی صحنه تئاتر . تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. به گفته سریال آقازاده، این بازیگر تازه سینمای ایران بسیار پرانرژی مهربان و منظم است و تحت تاثیر نسیم ادبی بازی می‌کند. پردیس پورعابدینی همچنین در دوره های بازیگری مسعود کیمیایی شرکت کرده است.

پردیس پورعابدینی ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد اما به خود او مادر خوبی می‌شود هر چیزی به موقع‌اش باید اتفاق بیفتد. پورعابدینی عاشق خواندن و فیلم دیدن می‌باشد، او سرگرمی‌اش ورزش کردن در شنا و اسب سواری را خیلی دوست دارد. او در اوقات فراغت خود را به مسافرت می‌رود تا با فرهنگ‌های مختلف آشنا شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا