اخبار روز سینما

ببینید: تتوی مرموز ریحانه پارسا

تتوی مرموز ریحانه پارسا باعث کنجکاوی طرفداران او شد. وی به تازگی از تتوی خود رو کرد. با تماشای تصویر تتوی عجیب ریحانه پارسا همراه ما بمانید.

ریحانه پارسا در سن خیلی پایین وارد عرصه سنیما و تلویزیون شد. با رونمایی خالکوبی جنجالی ریحانه پارسا به تعداد فالورهای او و حواشی اطرافش اضافه می شود. تتوی جدید ریحانه پارسا که وی به تازگی آن را رونمایی کرده بسیار هیاهو به پا کرد.

تتوی مرموز ریحانه پارسا

تتوی جدید دست ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از مهاجرتش به ترکیه حواشی پر سر صدایی ایجاد کرد که تعداد فالورهای را بالا برد. یکی از همین حواشی تتوهای عجیب و مرموزی است که روی بدنش نقش بسته و باعث کرش کاو کرش کاو کنشی می شود.

ریحانه پارسا دو سال قبل ایران را به ترکیه ترک کرد. وی با پدر که در ماه رمضان پخش می‌شد معروف معروف و با استایل‌های متفاوت در جشنواره‌ها ظاهر می‌شد حواشی به سمت خود که پس از مهاجرت این حواشی حواشی بیش‌تر.

رونمایی خالکوبی جنجالی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از یکی دیگر از خالکوبی‌هایش رونمایی کرد. به تازگی تتوی جدید روی دستش طراحی کرده که کاربران بسیار بدانند معنی این تتو چیست؟ 1999.

ریحانه پارسا متولد 1377 بازیگر سینما و تلویزیون است که دیپلم نمایش دارد. پس از ایفای نقش لیلا در سریال پدر در سریال پانوراما، فیبلم خوب، بد جلف و گشت ارشاد3 دارشازی.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا