اخبار روز سینما

ببینید : تبریک ولنتاین وحید خزایی در ایران [+ویدیو]

به جدید ویدیو تبریک ولنتاین وحید خزایی در ایران در رسانه ها پخش می شود که حواشی زیادی را برای این سلبریت پر درد سر ساخته است.

وحید خزایی اینستاگرامی معروف به پسر تلگرامی و کارگر ساده متولد 1364 در تهران او می‌گوید: تا دبیرستان بیشتر نخوانده است، وحید خزایی بخاطر عکس گرفتن با دختران تهرانی تهرانی شهرت پیدا کرد که در سال 1394 توسط پلیس فتا دستگیر شد. یکی از معروف های این پسر تلگرامی که مدت ها دستمایه طنز در جامعه بود این بود که “پلیس فتا به همه چیز هست.”

تبریک ولنتاین وحید خزایی در ایران

  • تبریگ گفتن ولنتاین وحید خزایی در ایران

برای اطلاعات بیشتر:

وحید خزایی این شکوه داشت که چون موضع گرفته و حرف‌های سیاسی زده می‌ترسند و به او تبلیغ نمی‌دهند. او که اینستاگرام به رهبر ایران و مقامات جمهوری دشنام گفت روشش عوض کرده، کوکایین را کرده و دیگر نمی‌خواهد به کسی بی‌احترامی بی‌احترامی. وحید خزایی گفته است که تحت تأثیر مواد مخدر حرف‌هایی است که از آن پشیمان است.

همچنین یک وحید خزایی در اینستاگرامش گفته است که از «هم‌وطنان» ایرانی ترکیه او را «لو داده» و به آتاتورک توهین کرده است و به این دلیل دلیل پلیس ترکیه او را می‌خواهد کرده باشد. کرده است

وحید خزایی اگر درست‌تر بخواهیم بگویم وحید قاریقی، شاخ مجازی مشهور و پرحاشیه بامداد چهارشنبه، چهارم تیرماه پرواز شماره ۱۱۵ ساعت ۱:۱۰ استانبول از طریق راه‌آهن ماهان، وارد فرودگاه‌های بین‌المللی امام خمینی (ره) شد و به‌دلیل اینکه از ۱۳۹۷ تعقیب قضایی کرد. قرار داشت، دستگیر شده است.

تبریگ گفتن ولنتاین وحید خزایی در ایران

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا