اخبار روز سینما

ببینید: ارتباط دختر داریوش فرهنگ با امیر تتلو + [جزییات]

بسیاری از رسانه‌ها ساخته‌اند که ارتباطی را می‌بینند دختر داریوش فرهنگ و امیر تتلو پیدا کنند. د رادامه توجه شما را به عکس‌های گریم شده‌ای دختر داریوش فرهنگ جلب می کنیم.

گویا آقای بازیگر بعد از جدایی از فرزندش خبر ندارد. افشاگری داریوش فرهنگ از ازدواج ناموفق و دخترش چند وقت قبل بازتاب‌های مختلف داشت. داریوش فرهنگ سوسن تسلیمی بازیگر نام آشنا در همان ابتدا در گروه تئاتر آشنا شدند ازدواج کردند و صاحب دختری بنام توکا نیز شدند. اما بعد از سال‌ها زندگی بدلیل تصمیم به مهاجرت خانوم تسلیمی در سال 1366 از اتحاد شده است.

ببینید: ارتباط دختر داریوش فرهنگ با امیر تتلو + [جزییات]

شایعه ارتباط دختر داریوش فرهنگ و امیر تتلو

داریوش فرهنگ متولد 6 آذر 1326 در آبادان کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی. داریوش فرهنگ سال 1352 در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل. سوسن تسلیمی متولد 18 بهمن 1328 در رشت، بازیگر و کارگردان است.

سوسن تسلیمی التحصیل لیسانس رتشه تئاتز از دانشگاه تهران در سال 1352 می‌باشد که 36 سال از یک زندگی ناموفق زناشویی به سوئد مهاجرت کرد. سوسن تسلیمی های حضور در ایران بدلیل وضعیت اقتصادی در کارهای هنری مشکلات شدید مالی گریبان گیر خودش و داریوش فرهنگ شده بود.

رسانه‌ها با انتشار عکسی گریم از دختر داریوش فرهنگ و با تیترهایی چون دختر داریوش فرهنگ و تتلو به ارتباط بین این دو نفر پرداخته‌اند. اما باید بدانید که تتلو و دختر داریوش فرهنگ هیچگونه ارتباطی باهم ندارند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا