اخبار روز سینما

تصویری جالب از آنجلینا جولی در سال 1987 کنار برادر و مادر بزرگش!/ عکس

آنجلینا جولی متولد 4 ژوئن 1975 بازیگر و مدل آمریکایی و ” سفیر حسن نیت ” سازمان ملل متحد در امور پناهندگان می باشد. او به کرات به وسیله مجلات و در طی مراسمات گوناگون منتخب زیباترین و بهترین مادر بازیگر و … شده است. همینظور او موفق شده 3 بار جایزه گلدن گلوب، 2 بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را به دست آورد.

پدر او جان ویت بازیگر هالیوودی و مادر آنجلینا مارچلین برتراند هستند. پدرش اصالتا آلمانی اسلواک، و مادرش هلندی و فرانسوی کانادایی است. این بازیگر محبوب رابطه ی مطلوبی با پدرش نداشت، ولی جولی و پدرش، در میان مردم از خود رابطه ی خوب و خوشی را نشان می دادند. ولی در اصل آنجلینا رابطه ی خوشی با پدرش نداشت. علت های زیادی برای رابطه ی نچندان خوب خانم جولی با پدرش بوده است. اصلی ترین علت او وفادار نبودنش به مادر آنجلینا هنگام ازدواجشان بود. گرچه این دلیل از طرف خانم انجلینا جولی که خودش سبب منتفی شدن تعدادی ازدواج شده بود عاقلانه به نظر نمی رسید.

آنجلینا یک برادر به اسم جیمز هیون دارد که او هم بازیگر است. این خانم معروف حرف «H» را روی بازوی چپش تاتو کرده است. جالب است بدانید این حرف اول نام برادرش JamesHaven Voight است که بسیار با هم صمیمی هستند. جولی و برادرش جیمز بسیار زیاد همدیگر را دوست دارند و به هم وابسته هستند.

همسر اول این خانم زیبا جان لی میلر است که در سال 1996 با هم ازدواج کردند و در سال 1999 از هم طلاق گرفتند. او با جانی لی میلر در زمان کار بر روی فیلم (هکرها) آشنا شده بود. آن دو سه سال با یکدیگر زندگی کردند و جولی به ناگاه دادخواست طلاق داد چون برای شکوفایی استعدادهایش به زمان احتیاج داشت.

شوهر دوم جولی بیلی باب تورنتون بود که در مه 2000 با هم عروسی کردند, اما در نهایت پس از سه سال ازدواجشان به طلاق منجر شد.

بعد از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او با آقای برد پیت یک رابطه عاشقانه آغاز کردند که در نتیجه آن در سال 2006 دختری به اسم شیلو به دنیا آمد. آنها به دلیل اعتقاداتشان درباره پایان بخشیدن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم گرفتند تولد نوزادشان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا باشد.

تصویری جالب از آنجلینا جولی در سال 1987 کنار برادر و مادر بزرگش!/ عکس

آنجلینا جولی در سال ٢٠١٦ درخواست جدایی از برد پیت داد که این اقدام او جهان هالیوود را دچار شوک و ناباوری کرد، او علت این اقدامش را اعتیاد همسرش به الکل و مواد مخدر بیان کرد و در دادخواستش فقط یک خواسته داشت، واگذاری سرپرستی ٦فرزندش به او.

و حال عکسی از آنجلینا جولی به همراه پدر، برادر و مادربزرگش در سال 1987 میبینید:

تصویری جالب از آنجلینا جولی در سال 1987 کنار برادر و مادر بزرگش!/ عکس

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا