اخبار ورزشی

توهین به ورزشکار مدال آور کشور با اهدای کتری و قوری به او!

سارا عبدالملکی درباره هدیه شهرداری و شهرداری کرج به او گفت: اصلاً به تخیل من نمی خورد، وقتی هدیه را باز کردم اولاً هیچ توقعی نداشتم. مراسمی نداشتند، در حالی که باید به استقبال من می آمدند، اما نیامدند.شهردار و شورای شهر محمدشهر با یک هفته ۱۰ روز اختلاف منت سر ما گذاشتند و با کادو به خانه ما آمدند در حالی که اصلا از کسی توقع کادو نداشتم و تا کنون از هیچ جا به جز از سمت خانواده و دوستانم حمایت نشده‌ام.

وی ادامه داد: وقتی جعبه کادو را باز کردم تا 10 روز بیمار بودم. روز بعد به من زنگ زدند اگر کتری و قوری را دوست ندارید برو عوضش کن و مدل دیگری انتخاب کن. به آنها گفتم به چه فکر می کنید؟ آیا به این کتری و قوری نیاز دارم؟ کار شما خیلی زشته گفتم هدایای شما را بازنشر می کنم و از انجام کار خوبتان تشکر می کنم!

قایقران ایرانی با اشاره به اینکه گفته اند این کار را نکنید و با شما صحبت می کنیم، گفت: باز هم حدود 10 روز است که خبری از آنها نیست، حداقل امیدوارم بابت توهینی که به من کردند عذرخواهی کنند. و اگر وانمود کنند که توهین نبوده، می گویند قصد توهین نداشتند، اما وقتی حتی زنگ نمی زنید، من خودم دست به کار شدم!

عبدالملکی افزود: این مشکل فقط مربوط به من نبود و وقتی هدیه را گزارش دادم سایر ورزشکاران هم گفتند که به آنها بشقاب یا لیوان داده اند. آنها صحبت نکردند، اما من صحبت کردم. بله، شاید برای من بد باشد و اتفاقات بدی برایم بیفتد و به بیراهه بروم. من خودم را سوزاندم تا آنها ادب سوند و این اتفاق برای دیگران نیفتد.

وی با بیان اینکه وقتی انسان قهرمان می شود سختی های زیادی را پشت سر گذاشته و هیچکس قهرمان نشده که نامش اینطور بر باد رفته باشد، خاطرنشان کرد: هدفم این بود که به اشتباه خود پی ببرند. خیلی باهاشون صحبت کردم نفهمیدند چی گفتم و گفتم ممنون. بنده پدرم دارد می سازد و می فروشد و شاید ماهی یک میلیارد تومان می گویند تجاوز کرده ای و از او پول می گیرند. شهرداری و شهرداری خیلی پولدارتر از این حرفا هستن، تا حالا کسی از من حمایت کرده؟ آیا تا به حال حضور داشته اند؟ نه، نه، اما وقتی عکس می گیرند و می گویند حمایت می کنند، بدانند چگونه از ورزشکار حمایت می کنند!

قایقران ایرانی ادامه داد: آیا با کتری و قوری از ورزشکار حمایت می کنند؟ 100 درصد این مسائل بر روی جوانان ورزشکار و روحیه آنها تاثیر منفی خواهد گذاشت. روز اول من گفتم این همه تلاش کردم تا با قوری و کتری مسخره‌ام کنند؟ عمرم و زندگی‌ام را گذاشته‌ام و تمام وقتم را اختصاص دادم. به من توهین شده و از روی عشق از جیب خودم برای ورزشم خرج کرده ام و انتظار ندارم اینطور از من قدردانی و تشکر شود. عکس گرفتند و کتری و قوری هدیه دادند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا