اخبار ارز دیجیتال

با وجود بازار نزولی، بیت کوین دوباره به رکورد بالایی رسید!

زمان مطالعه: 2 دقایق

بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، با شواهدی از پذیرش رو به رشد آن، به عنوان محبوب ترین دارایی پیشرو است.
بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی Glassnode، تعداد کل آدرس‌های بیت‌کوین غیرصفر به بالاترین حد تاریخ (ATH) در حدود 46.1 میلیون رسیده است. به گفته گلس‌نود، در حالی که رشد آدرس‌های بیت‌کوین غیر صفر جدید در چهار دوره مختلف کند شده است، رشد مطلق به اوج جدیدی رسیده است.
در دوره اول، آدرس های شبکه بیت کوین تقریباً 1 میلیون بود که رشدی 1.3 میلیون درصدی داشت. دوره دوم با بیش از 8 میلیون آدرس موجود در شبکه، رشد کلی 784 درصدی را به ثبت رساند. نرخ رشد در دوره سوم کاهش یافت. زیرا تعداد آدرس ها 233 درصد افزایش یافت و حدود 21 میلیون آدرس به شبکه اضافه شد. دوره چهارم با اضافه شدن 16 میلیون آدرس به این ترکیب، رشد 54 درصدی را به ثبت رساند.

بیت کوین جذابیت های آشکاری دارد که هم سرمایه گذاران خرده فروشی و هم سرمایه گذاران نهادی همیشه روی آنها حساب می کنند. در مقایسه با اکثر هولدینگ های بزرگ در وال استریت و سایر بازارهای سهام، بیت کوین تا کنون عملکرد نسبتاً انعطاف پذیری از خود نشان داده است.
با افزایش نگرانی ها مبنی بر اینکه تورم تا حد زیادی باعث افزایش نرخ بهره شود، بیت کوین با افزایش 72.64 درصدی خود در سال جاری به عنوان یک محافظ مناسب در برابر این تورم عمل کرده است.
از دیگر عوامل افزایش پذیرش بیت کوین، رویداد نصف شدن است. بسیاری از کارشناسان افزایش قیمت بعدی را پس از این اتفاق پیش بینی می کنند. نصف شدن و کمبود متعاقب آن منجر به رشد ارزش بیت کوین می شود و این دلیلی است که MicroStrategy به انباشت این ارز دیجیتال ادامه می دهد.

با وجود سقوط بازار، بیت کوین دوباره به رکورد بالایی رسید! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا