اخبار روز سینما

با «شیلا سبت» خواستگار معروف کریستیانو رونالدو آشنا شوید.

شیلا ثابت: اعتراف می کنم که حتی اگر همسر دوم رونالدو شوم، مشکلی برای زندگی با زن دیگری ندارم. من می خواهم همسر رونالدو باشم.

به گزارش پی ام آپ؛ حضور رونالدو در عربستان هر روز اخبار و اظهارنظرهای حاشیه ای زیادی را روانه سایت ها و رسانه های کشورهای عربی کرده است. حالا در اتفاقات عجیب اخیر شیلا سابات، ملکه زیبایی 33 ساله بحرین گفته است که دوست دارد رونالدو را از نزدیک ببیند و مستقیما از او خواستگاری کند.

این زن که در صنعت مد نیز فعال است و طرفداران زیادی دارد می گوید: برای ازدواج با ستاره پرتغالی فوتبال، کریستیانو رونالدو مشکلی ندارم.

اعتراف می کنم که حتی اگر همسر دوم رونالدو شوم، مشکلی برای زندگی با زن دیگری ندارم. من می خواهم همسر رونالدو باشم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.”

شرط شیلا برای ازدواج با رونالدو

البته او برای این پیشنهاد شرط عجیبی گذاشت که رونالدو حتما مسلمان شود!

پیش از این یک خواننده مصری نیز مدعی شده بود که شره از جورجینا نامزد فعلی رونالدو زیباتر و شیرین تر است و از او به خاطر عمل های زیبایی متعدد انتقاد کرده بود.

این چهره زن مشهور در بین مردم عرب نیز شهرت جورجینا رودریگز را به سخره گرفت و آن را بیهوده دانست، زیرا از نظر او این مدل آرژانتینی آنچه را که دارد مدیون کریستیانو رونالدو است.

لازم به ذکر است که جورجینا رودریگز اخیرا پس از حضور کریستیانو رونالدو در عربستان با پیراهن النصر و رعایت حجاب در برخی مراسم سنتی عربستان در بین جوانان عرب محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا