اخبار روز سینما

بازگشت لیلا حاتمی به پرده سینماها بعد از 4 سال با اکران فیلم «تصور»

با اکران فیلم «تصور» اتفاق می افتد. بازگشت لیلا حاتمی به سینما پس از 4 سال

به گزارش پی ام آپ، چهار سال از نمایش آخرین فیلم سینمایی لیلا حاتمی در اکران می گذرد، غیبتی که قرار است حالا با اکران فیلم «تصور» به پایان برسد.

در سال 1398 و پیش از تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا، دو فیلم لیلا حاتمی به نام‌های «مرد بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان و «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی اکران شدند. لیلا حاتمی از سال 1398 تا پایان سال 1401 در چهار فیلم «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت الله، «نبودن» به کارگردانی علی مصفا، «پیر پسر»به کارگردانی علی بهراد به ایفای نقش پرداخت. تدر میان این چهار اثر، آخرین فیلم «تصور» که قرارداد اکرانش به تازگی به ثبت رسیده، قرار است به غیبت چهار ساله لیلا حاتمی در اکران پایان دهد. حاتمی در این فیلم با مهرداد صدیقیان همبازی بود.

فیلم تصور اولین ساخته بهراد است که سال گذشته در بخش هفته منتقدان جشنواره کن حضور داشت. تیم گریرسون، منتقد آمریکایی مجله اسکرین، داستان این فیلم را چنین روایت می‌کند: «تصورروایت مرموز دو شخصیت است که زندگی‌شان تنها در طول تاکسی‌سواری‌ شبانه‌شان در تهران تلاقی پیدا می‌کند، این فیلم بیننده را تشویق می‌کند تا هوای اسرارآمیز داستان را در آغوش بگیرد و به طرز بازیگوشانه‌ای از افشای دقیق آن‌چه در حال روی دادن است،امتناع می‌کند.

این فیلم به تهیه کنندگی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی توسط «خانه فیلم» پخش شده است. علاوه بر این فیلم، قرارداد اکران فیلم های «نگهبان شب» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی،«نگهبان شب» ساخته سید رضا میرکریمی، «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی و همچنین فیم کمدی «ارثیه فامیلی» ساخته سید حامد رضی نیز به ثبت رسیده است..

اکران فیلم «ارثیه فامیلی» از چهارشنبه 12 خرداد آغاز می شود و سایر فیلم ها نیز از هفته سوم خرداد اکران عمومی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می کنند.

عکس پیوست صحنه ای از فیلم تصوربا بازی لیلا حاتمی است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا