اخبار ارز دیجیتال

بایننس، دسترسی دلاری را در آمریکا برای مشتریانش ممنوع کرد!/ جزئیات خبر

پی ام آپ: بایننس دسترسی مشتریان خود در آمریکا برای واریز و برداشت دلار را ممنوع کرد.

به گزارش پی ام آپ، از 13 ژوئن، مشتریان صرافی بایننس در آمریکا دیگر نمی توانند از دلار آمریکا برای خرید ارزهای دیجیتال در این پلتفرم استفاده کنند. این امر توانایی صرافی برای ادامه فعالیت در ایالات متحده را مختل می کند.

با توجه به گزارش پایگاه سی‌ان‌بی‌سی، در اواخر شب پنجشنبه، بایننس در توییتر اعلام کرد که به دلیل پرونده غیرمجاز مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، توانایی مشتریان برای واریز و برداشت دلار آمریکا را متوقف کرده است.

تراکنش‌های بانکی بایننس محور تحقیقات شدید اس‌ای‌سی است. پرونده مذکور به نظر می‌رسد به علت نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده علیه بایننس و بنیانگذار آن، چانگ پنگ ژائو باشد.

در حال حاضر، تحقیقات سختگیرانه SEC در مورد تراکنش‌های بانکی بایننس و فعالیت‌های شرکت هلدینگ آن در زمینه بین المللی، منجر به صدور یک درخواست اضطراری برای دستور منع موقت شده است. حتی بدون اقدامات محدودیت بایننس در خصوص برداشت و واریز دلار، این دستور اس‌ای‌سی باعث می‌شود که دلارهای موجود در بایننس آمریکا بلوکه شوند.

با این حال، مشتریان قادر خواهند بود تا پول خود را به صورت استیبل-کوین مانند تتر تبدیل و سپس آن را برداشت و در جای دیگر به دلار تبدیل کنند، لذا پول آنها به هیچ عنوان از دست نخواهد رفت.

شرکای بانکی بایننس به این نتیجه رسیده اند که ریسک همکاری با این صرافی بسیار زیاد است. علاوه بر این، شواهد جدیدی که توسط SEC منتشر شده است به وخامت اوضاع بایننس افزوده است.

طبق اسناد به دست آمده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار، شرکای بانکی شعبه ایالات متحده بایننس میلیاردها دلار تراکنش را برای این صرافی پردازش کرده اند. چندین شریک بانکی قبلاً ارائه خدمات به Binance را متوقف کرده اند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا