اخبار روز سینما

دکتر ستاره جعفری “لیلای گل پامچال” تصویر خود را فاش کرد

 

عکسی جالب و دیدنی از ستاره جعفری بازیگر معروف که در دهه 60 با سریال گل پامچال بسیار به شهرت رسید با چهره ای متفاوت منتشر شده است.

خلاصه ای از تاریخچه سریال گل پامچال

سریال گل پامچال توسط محمدعلی طالبی در سال 1370 کارگردانی شد؛ این سریال که اولین بار از شبکه یک سیما پخش و در همان سال، جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون لقب گرفت.

داستان سریال گل پامچال درباره زندگی دختری به نام لیلا است که ستاره جعفری، بازیگری این نقش را بر عهده داشت. در خلاصه‌ای از داستان این سریال اینگونه آمده است که لیلا پس از بمباران‌های سنگین، محل زندگی خود را در جنوب کشور ترک می‌کند و پس از کشته شدن همه ساکنین آن محله، او به پیرمردی پناه می‌برد که داود رشیدی در آن کاراکتر به ایفای نقش می‌پردازد.

لیلا از این پیرمرد درخواست می‌کند تا برای یافتن خواهرش که در شمال کشور سکونت دارد به او کمک کند.  از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به فاطمه معتمدآریا، مرحوم داوود رشیدی، ستاره جعفری، مریم حمیدی، کیانوش گرامی و … اشاره کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا