اخبار ورزشی

قهرمانی کشتی فرنگی بانوان آسیا! + عکس

به مسابقات کشتی فرنگی آلیش مسابقات قهرمانی آسیا بانوان در بخش کلاسیک 1 و 2 خردادماه در ازبکستان برگزار شد و در پایان سپیده بابایی در 55 کیلوگرم، ام البنین محسنی در 60 کیلوگرم، رقیه محمودآبادی در 65 کیلوگرم و ریحانه گیلانی در 70 کیلوگرم قهرمان شدند. مدال نقره، سحر غنی زاده در وزن 75 کیلوگرم و عزت قربیناتانی در وزن 75+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات که به صورت دوره ای برگزار شد به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سپیده بابایی در اولین دیدار با نتیجه 6 بر یک حریف ترکمنستانی را شکست داد. آنها در دیدارهای دوم و سوم با ضربه فنی از سد نمایندگان قزاقستان و مغولستان گذشتند و در چهارمین دیدار با نتیجه چهار بر صفر حریف ازبکستان را شکست دادند و راهی دیدار فینال شدند. وی در این دیدار حریف خود را شکست داد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

در وزن 60 کیلوگرم م.البانین محسنی در اولین دیدار با نتیجه 7 بر 8 مغلوب حریف ازبکستانی شد. در دیدار دوم نماینده ترکمنستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند و در سومین بازی با ضربه فنی حریف فیلیپینی را شکست دادند. محسنی برای کسب عنوان دوم به مصاف حریف خود رفت و به مدال نقره رسید.

در وزن 65 کیلوگرم رقیه محمودآبادی در نخستین مبارزه با نتیجه 5 بر 6 مغلوب حریف ازبکستانی شد. در بازی دوم ضربه فنی به نماینده قزاقستان زد و در بازی سوم با نتیجه وی حریف ترکمنستانی را شش بر صفر شکست داد. محمودآبادی با شکست حریف خود عنوان دوم را کسب کرد و به مدال نقره رسید.

در وزن 70 کیلوگرم ریحانه گیلانی در دیدار نخست حریف قرقیزستانی را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد. در دیدار دوم مغولستان را با ضربه فنی شکست دادند. گیلانی ها در سومین دیدار با نتیجه 6 بر یک نماینده قزاقستان را شکست دادند و راهی فینال شدند. گیلانی در این دیدار حریف خود را شکست داد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 75 کیلوگرم سحر غنی زاده در اولین دیدار با ضربه فنی حریف مغولستانی را شکست داد. وی در دیدار دوم 4 بر 2 نماینده قزاقستان را مغلوب کرد و در دیدار سوم که سه بر صفر از حریف ازبکستانی پیش بود سه اخطاره شد و بازی را ترک کرد. غنی زاده در دیدار بعدی مقابل حریف خود شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن بالای 75 کیلوگرم عزت قربانی ثانی در نخستین مبارزه مقابل حریف قزاقستانی با نتیجه 7 بر یک پیروز شد. وی در دور دوم حریف مغولستانی را با ضربه فنی شکست داد. قربانی ثانی در مبارزه سوم با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف ترکمنستانی خود شد. وی در دیدار پایانی مغلوب حریف خود شد و به مدال برنز دست یافت.

مسابقات کشتی آلیش مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در بخش آزاد نیز امروز برگزار می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا