اخبار ورزشی

باشگاه جونیور چین 32 _ نزاجا شهید شاملی ایران 39 / بازگشت فوق العاده شاملی برای یک برد مهم

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های هندبال باشگاه نوجوانان چین و شهید شاملی کازرون نماینده ایران در سومین دیدار روز نخست بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا (2023) در سالن 25 آبان به مصاف هم رفتند. از ساعت 14:00

جام باشگاه های آسیا هندبال مردان 2023

مرحله گروهی (گروه B)

بازی جونیور کلاب چین و ارتش شهید شاملی

سال ها: 4 آبان – مجموعه ورزشی نقش جهان

قضاوت کردن: خالد حسین (عراق)، فاضل عمران (عراق)

ترکیب تیم هندبال باشگاه جوانان چین:

جیان ژانگ، آنگه ژو، ژیوئی یه، جیاله گوان، دونگ‌شنگ وانگ، هائو چن، لونگژوان لی، هاوران دینگ، ژیژن شان، جیاهویی دونگ، چونروی هوانگ، رائوسیانگ مائو، هوالونگ یو، ژنگ شیانگ ژو، یوهائو جیانگ و ژیدونگ کائو.

مربی ورزشی: honghuang

ترکیب تیم هندبال شهید شمالی ایران:

مهران رهنما، محمدعلی قاسمی، محمد صفری، حامد حبیب زاده، الله کرم استاکی، جواد کاظمی، مجتبی کرمیان، فرزاد رستمی، علی رحیمی کازرونی، فرزاد رستمی، محمدرضا کاظمی، میثم نوروزی تبار، مهرداد صمصامی، بهرام فتاحی، بهرام رستمی، عباس سلطانی و علی کهزاد. .

مربی ورزشی: مسعود ظهرابی

توضیحات نیمه اول:

نیروی زمینی شهید شمالی ایران بازی را بد شروع کرد و با دست کم گرفتن نماینده چین با چند گل از حریف عقب افتاد و اختلاف به چهار گل هم رسید اما کم کم این شاگردان مسعود ظهرابی بودند که توانستند برگردند. به بازی با استفاده از تجربه بالای خود و با نتیجه 20 بر 16 در نیمه اول پیروز شدند.

نتیجه نیمه اول: باشگاه نوجوانان چین 16 – ارتش شهید شمالی 20

توضیحات نیمه دوم:

بعد از اینکه شهید شمالی متوجه شد نباید بازی را ببازد، در نیمه دوم خیلی قوی‌تر شروع کرد و توانست اختلاف را افزایش دهد، اما چینی‌ها هم به دنبال این بودند تا نتیجه را جبران کنند، اما در نهایت به نتیجه رسید. نماینده کشورمان توانست گام اول را محکم بردارد و پیروز شود. پیروزی 39 بر 32 صعود به مرحله نیمه نهایی را تسهیل می کند.

نتیجه نیمه دوم (نتیجه نهایی): باشگاه نوجوانان چین 32 – ارتش شهید شمالی 39

نکات ویژه:

در پایان این بازی جواد کاظمی دروازه بان تیم ارتش شهید شاملی ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا