اخبار ورزشی

باشگاه استقلال قصد شکایت از ساپینتو را ندارد!

باشگاه استقلال تصمیم به تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو گرفته و به دنبال پرداخت مابقی مطالبات این مربی است تا مدعی فیفا نشود.

ریکاردو ساپینتو در متنی که روز گذشته برای خداحافظی از استقلال منتشر کرد، به شرایط اقتصادی خود با این باشگاه نیز اشاره کرد و اشاره کرد که برای دریافت مابقی مطالباتش که همان شکایت به فیفا است، به راه های قانونی متوسل خواهد شد. اما باشگاه استقلال نمی خواهد موضوع به اینجا کشیده شود و به وکیل ایرانی خود تاکید کرده که به زودی باقی مانده مطالبات ریکاردو ساپینتو را پرداخت خواهد کرد.

سرمربی پرتغالی استقلال در بخشی از یادداشتی که روز گذشته در صفحه شخصی خود منتشر کرد، نوشت: طبق قولی که داده بودم، تا آخر برای تیممان جنگیدم، متأسفانه این شرایط برای حل آن نیاز به مداخله قانونی دارد؛ اقدامی که هرگز نخواستم بردارم. لطفا توجه داشته باشید که این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست، بلکه گامی برای اصلاح یک اشتباه و اجرای عدالت است.”

باشگاه استقلال منتظر است تا کمیته استیناف نظر نهایی خود را درباره تصمیم اخیر کمیته انضباطی اعلام کند و سپس برای تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو اقدام کند. کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را بابت اتفاقات بازی با پرسپولیس 10 درصد جریمه کرده است که در صورت تایید کمیته کادرفنی باید باشگاه استقلال پرداخت کند که از باقی مانده مطالبات ریکاردو ساپینتو کسر می شود.

باشگاه استقلال قبل از ترک تهران با تمام دستیاران ریکاردو ساپینتو تسویه حساب کرده و حالا به وکیل ایرانی ریکاردو ساپینتو تاکید کرده است که مدعی فیفا نشوند. باشگاه استقلال پس از قطعی شدن رای کمیته استیناف تمامی مطالبات باقی مانده سرمربی را پرداخت خواهد کرد. البته باشگاه استقلال به تصمیم کمیته انضباطی در خصوص حقایق دربی مقدماتی اعتراض کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا