اخبار ورزشی

گزارش از اظهارات الساندرو کهن درباره سیستم پپ گواردیولا! /تعبیر جالب مدافع ایتالیایی اینتر درباره رویارویی با منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان!

به گزارش پی ام آپ و به نقل از سایت خبری فوتبال ایتالیا، الساندرو کهن وی اذعان کرد: سیستم پپ گواردیولا در منچسترسیتی بسیار کارآمد است اما پیروزی تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا ایمان دارد.

مدافع 24 ساله ایتالیایی در فصول اخیر مرتباً با پیوستن به لیگ برتر پیوند خورده است، اما همین روندها به بازی اینتر و شهر در فینال لیگ قهرمانان درحال حاضر هر دو تیم چیزی ندارند. یک شایعه در باره آنها هیچ خریدی ندارند و همه چیز روی آخرین دیدار آنها در این فصل متمرکز است.

اینتر در پیروزی مقابل میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوبی های خود را نشان داد اما برتری منچسترسیتی مقابل رئال مادرید زنگ خطر را برای این تیم به صدا درآورده است.

کهن او در نشست خبری ابتدا با تاکید بر اینکه اینتر باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی چه کند، گفت: بازی سختی در راه است. فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش روی ماست و البته آماده و مصمم هستیم و از انجام آن خوشحالیم.

وی ادامه داد: بازی های زیادی انجام داده ایم شهر ما دیده ایم، ارزش آنها را می دانیم،ما می‌دانیم که بازی ما می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند و در روزهای آینده وضعیت را بهتر خواهیم دید چون تا الان به لیگ فکر می کردیم.

مدافع ایتالیایی اینتر با تعبیر جالبی احساسات خود را درباره رویارویی با شهروندان روشن کرد: باید بگویم از قاتل و دزد می ترسم نه از بازیکنان منچسترسیتی. باید با ذهنی روشن به میدان برویم و فوتبال بازی کنیم. شهر آنها بازیکنان زیادی دارند که می توانند برای تیم ما مشکل ایجاد کنند. این آرزویی است که کمتر کسی فکر می‌کرد امسال به آن برسیم، ما افتخار می‌کنیم که می‌توانیم در استانبول با پیراهن اینتر بازی کنیم و در این مرحله می‌خواهیم برنده شویم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا