اخبار روز سینما

ازدواج بازیگر معروف «کاپیتان آمریکا» به دور از چشم همه!

به گزرش پی ام آپ: کریس ایوانز بازیگر 41 ساله آمریکایی که به حفظ روابط عاطفی خود مشهور است، به زودی ازدواج می کند.

به گزارش پی ام آپ، کریس ایوانز قهرمان فیلم های کاپیتان آمریکا بالاخره «دختر رویاهایش» را پیدا کرد. این بازیگر 41 ساله به زودی با آلبا باپتیستا، ستاره سریال «Nothing Ever Happened» ازدواج خواهد کرد. در میان شایعاتی مبنی بر نامزدی این دو، یک منبع نزدیک به کریس ایوانز ادعا کرده است که ایوانز و باپتیستا در حال بازدید از مکان های عروسی در زادگاه کریس ایوانز در ماساچوست هستند.

این منبع گفت: “کریس بسیار علاقه مند است که مراسم عروسی خود را در جایی نزدیک به محل بزرگ شدنش برگزار کند.” این منبع همچنین افزود: “کریس و آلبا به مکان هایی در کنکورد، تاکستان مارتا و کیپ کاد نگاه می کنند. این زوج تصمیم گرفتند عروسی خود را در کیپ کاد برگزار کنند، جایی که کریس تابستان های کودکی خود را در آنجا گذراند. آنها همچنین دوست دارند عروسی خود را در کنار دریا برگزار کنند.

ازدواج بازیگر معروف «کاپیتان آمریکا» به دور از چشم همه!

عروسی خصوصی اما مجلل این زوج بازیگر

با این حال آنچه مسلم است حریم خصوصی این مراسم عروسی است. کریس ایوانز و آلبا باپتیستا یک جشن کوچک و صمیمی با خانواده و دوستان خود خواهند داشت. با این حال، این زوج خواستار یک عروسی باشکوه و مجلل هستند.

ایوانز که در سال های حضورش در هالیوود با جسیکا بیل، مینکا کلی و جنی اسلیت رابطه عاشقانه ای داشت، سرانجام در سال 2021 نیمه گمشده خود را پیدا کرد. به گفته این بازیگر، ملاقات با آلبا باپتیستا زندگی او را به کلی تغییر داد.

با این حال کریس ایوانز همین اوایل سال جاری با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش رابطه عاشقانه خود با این بازیگر را تایید کرد. در این ویدئو، این زوج در حال ترساندن یکدیگر در موقعیت های مختلف دیده می شوند. ایوانز این پست را با سه قلب قرمز عنوان کرد:  «نگاهی به سال 2022».

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا