اخبار روز سینما

خبری عجیب در مورد بازیگر پدر خوانده/ پدر شدن مجدد آل پاچینو در 82 سالگی!

به گزارش خبرنگارپی ام آپ آل پاچینو، چهره سرشناس دنیای سینما، اخیرا اعلام کرده که دوست دختر 29 ساله اش، نورالفلاح، هشت ماهه باردار است. این زوج از سال 2022 با یکدیگر رابطه دارند و به نظر می رسد تا پایان با هم باشند.

نور اکنون هشت ماهه باردار است و به زودی پسر جدید آل پاچینو را به دنیا خواهد آورد. یکی از دوستان نزدیک آل پاچینو تایید کرده است که دوست دختر این بازیگر برنده اسکار به زودی پسر آل پاچینو را به دنیا خواهد آورد. نورالفلاح 53 سال از آل پاچینو کوچکتر است و وقتی پسرش از دبیرستان فارغ التحصیل شود، آل پاچینو 100 ساله خواهد شد.

بازیگر از

بازیگر فیلم «پدرخوانده» پیش از این بدون احتساب پسر الفلاح، از بورلی دآنجلو و جان تارانت صاحب سه فرزند شده است. نور قبلاً در سال 2017 با میک جگر در ارتباط بود و در صنعت فیلم و سریال نیز فعال است.

او در کالج به تحصیل در رشته سینما و تلویزیون پرداخت و مدرک لیسانس خود را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در رشته هنرهای تصویری متحرک دریافت کرد و سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته سینما و تلویزیون از USLA دریافت کرد. فیلم های او عبارتند از: «Billy Knight»، «Little Death» و «Brosa Nostra»

رابرت دنیرو یکی از دوستان نزدیک آل پاچینو است و او در سن 79 سالگی صاحب یک پسر دیگر نیز شد. چندی پیش رابرت دنیرو در مصاحبه ای اعلام کرد که پسر دیگری دارد.

بازیگر از

خبرنگار ای تی کانادا از او در مورد سختی ها و سختی های پدر شدن 6 فرزند پرسید. رابرت دنیرو نیز گزارشگر را تصحیح کرد و گفت:

در واقع هفت فرزند، من یک فرزند دیگر داشتم.

با این حال، او جزئیات زیادی از این رابطه فاش نکرد و درباره نام و جنسیت پسرش صحبت نکرد. بازیگر سینما، بازیگر سینما«The Goodfellas» او همچنین هویت مادر پسرش را مخفی نگه داشته است.

بازیگر از

اخبار غیر متظره، اخبار جنجالی! واکنش ها به پدر شدن دوباره آل پاچینو

اعلام آل پاچینو در مورد بارداری نورال فلاح واکنش ها و انتقادهای زیادی را در توییتر برانگیخت. در اینجا تعدادی از آنها را با هم می خوانیم:

کسی نوشت:

این خیلی عجیب است. چرا باید در این مورد بدانیم؟

یکی دیگر از کاربران نظر داد:

پدر و مادر آنها 53 سال اختلاف دارند و این چیز خوبی نیست. زیرا یکی از آنها حتی قبل از اینکه دیگری پیر شود خواهد مرد!

با این حال، چندین کاربر دیگر توییتر از آنها حمایت کردند. یکی از آنها در این باره نوشت:

تبریک می گویم!

شخص دیگری به رابرت دنیرو اشاره کرد و گفت:

آل پاچینو سعی می کند از رابرت عقب بماند.

بازیگر از

پدربزرگ دوست داشتنی

چند هفته پیش، اشلی ریس یک نظرسنجی آنلاین منتشر کرد و به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. در این نظرسنجی اشلی ریس از کاربران توییتر پرسید که به نظر آنها چه کسی در سنین پایین جذاب تر است: آل پاچینو یا رابرت دنیرو؟

بازیگر از

جالب است که در پایان این نظرسنجی، آرا کاملاً یکسان بود و در نهایت به هر یک از این بازیگران 50 درصد رای رسید. در مجموع 277372 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و این نظرسنجی حتی توجه فاکس نیوز را به خود جلب کرد که به این نظرسنجی اشاره کرد.

علیرغم اینکه این نظرسنجی چند هفته پیش به پایان رسید، طرفداران این دو بازیگر همچنان نظر خود را در مورد آن اعلام می کنند. یکی از طرفداران این دو بازیگر محبوب نوشت:

انتخاب یکی از آنها واقعا سخت است! صدای آل پاچینوی جوان بسیار دلنشین بود و در عین حال نمی توانستی چشم از چهره زیبای رابرت دنیرو جوان بردار.

حتی میندی کالینگ هم گفته بود و نوشت:

لعنت به این همه جذابیت!

با این حال، وی به طور مشخص به هیچ یک از آنها اشاره نکرد. وقتی نظرسنجی به پایان رسید، ریس نوشت:

نتیجه 50/50 فوق العاده است! تعداد افرادی که در این رای گیری شرکت کردند حتی از تعداد برخی از انتخابات محلی نیز بیشتر بود.

 

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا