اخبار روز سینما

بازیگر بالیوودی با قرار وثیقه از پرونده مواد مخدر در امارات آزاد شد!

«کریسان پریرا» بازیگر 27 ساله اهل بمبئی که به دلیل حمل مواد مخدر اول آوریل در فرودگاه شهر شارجه توسط پلیس دستگیر شده بود، آزاد شد!

بازیگر بالیوودی با قرار وثیقه از پرونده مواد مخدر در امارات آزاد شد!

صبح، وکیل و خانواده کریسان پریرا تایید کردند که او با قرار وثیقه از زندان مرکزی شارجه آزاد شده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این بازیگر 27 ساله مقیم بمبئی در 1 آوریل در فرودگاه شارجه پس از کشف مواد مخدر در لیوانی که او حمل می کرد توسط پلیس دستگیر شد.

وکیل وی در دبی گفت: درخواست وثیقه دادیم و دادستان ها وثیقه را پذیرفتند و پاسپورت او تا پایان پرونده حفظ می شود و ضمانت دیگری نخواستند.

وی افزود:  به دلیل عدم دست داشتن در پرونده مواد مخدر وثیقه صادر شده و برای اطلاع رسانی با پلیس همکاری داشته است.

گفته می‌شود که این بازیگر هندی توسط دو مرد فریب خورده و به امارات متحده عربی برای تست بازیگری برای یک سریال هالیوودی که در حال فیلمبرداری در دبی است، سفر کرده است.

او گفت که دقایقی قبل از پرواز بمبئی به شارجه از او خواسته شده که جایزه بیاورد.

خانواده او گفتند وقتی شخصی به فرودگاه شارجه رسید و فردی را که قرار بود ملاقات کند، نگران شدند و به او توصیه کردند به پلیس برود و گزارش دهد که جام را از هند آورده است.

پلیس بمبئی پس از شکایت خانواده پریرا، این افراد را که ظاهراً به بهانه جذب استعدادها آمده بودند، دستگیر کرد.

پرمیلا پریرا، مادر این بازیگر گفت: ما با او صحبت کرده ایم، او بسیار خوشحال است. کریسان احساساتی بود، اشک می ریخت و می گفت که می خواهد پا به هند بگذارد. او به ما گفت: وقتی به خانه برسم حالم خوب می شود.

پلیس بمبئی در بیانیه ای اعلام کرد که یکی از این افراد خانواده را می شناخت و برای آزادی کریسان در شارجه 8 میلیون روپیه (997700 دلار) درخواست کرد.

پلیس بمبئی گفت: درست قبل از پرواز، یک جایزه طلایی رنگ به او داده شد که از او خواسته شد به عنوان یادگاری حمل کند.

وکیل او گفت که جلسه ای برای هفته آینده برای دریافت گزارش آزمایشگاهی در مورد این دارو برنامه ریزی شده است.

داشتن بیش از 100 گرم قاچاق مواد مخدر محسوب می شود و می تواند منجر به حبس ابد و جریمه نقدی حداقل 500000 درهم شود.افراد خارجی که به جرائم مرتبط با مواد مخدر محکوم شده اند پس از گذراندن دوران محکومیت خود از کشور اخراج می شوند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا