اخبار روز سینما

بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود معرفی شدند !

پس از اینکه کلینت استود در 92 اعلام کرد که فیلم خواهد ساخت، خبر معرفی بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود نیز منتشر شد.

کلینت ایستود کارگردان و بازیگر آمریکایی فیلمهای وسترن، پس اعلام کرد فیلم در راه راه بامداد امروز امروز بازیگران اصلی فیلم کلینت ایستوود عنوان تحت معرفی بازیگران فیلم Clint Eastwood معرفی شدند.

2 عدد از بازیگران جدیدترین اثر کلینت ایستوود معرفی شدند که از عناصر اصلی فیلم او می‌باشند.

معرفی بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود

کلینت ایستوود، و فیلمساز افسانه های، در حال ساختن بعدی خود با برنامه ریزی برای هیئت منصفه شماره 2 است. این فیلم تحت عنوان برادران وارنر ساخته می‌شود و هولت و تونی کولت اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد.

خواهد کرد. او همچنین در کنار آدام گودمن، تیم مور، جسیکا مایر و مت اسکینا این پروژه را تولید می کند. تهیه کنندگان اجرایی الن گلداسمیت وین و جرمی بل هستند.

داستان فیلم شماره ۲ هیئت منصفه، درباره محاکمه افراد به قتل است و شخصیت اصلی اعضای هیئت با بازی هولت هولت بود که متوجه می‌شود ممکن است یکی از خود او عامل عامل کشته شدن قربانی شدن باشد.

برای اطلاعات بیشتر:

بازیگران جدیدترین اثر کلینت ایستوود

معرفی بازیگران فیلم Clint Eastwood

مدیران وارنر وارنر، حال نزدیک شدن به چراغ سبز هستند و تولید آن در ژوئن پس از تولد تولد 93 سالگی در 31 می آغاز می شود. آخرین فیلم ایستوود برنده اسکار برای «نابخشوده» و «عزیزم میلیون دلاری» شد گریه کن ماچو ماچو »محصول 2021 یک وسترن مدرن امروزی بود.

فیلم‌شناسی داستانی استوود چه در جلو و چه در پشت دوربین، هری هری کثیف کثیف،، خوب بد بد و زشت زشت زشت زشت و و بد بد بد، خوب، خوب و

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا