اخبار روز سینما

بازیابی رمز آیفون با یک روش ساده!/ دیگر نگران قفل شدن گوشیتان نباشید

برای انجام فرآیند بازیابی به مک یا رایانه شخصی نیاز دارید. اگر از رایانه شخصی استفاده می کنید، باید سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 10 یا جدیدتر و iTunes را نصب کرده باشید.

اگر رمز آیفون خود را فراموش کرده اید، می توانید از ترفندی برای باز کردن قفل گوشی موبایل خود استفاده کنید.

اگر رمز آیفون خود را فراموش کرده اید، نگران نباشید، کار شما با تلفن همراهتان تمام نشده است و راه حلی دارد. حتی اگر پنجره ای مشاهده کردید که می گوید آیفون شما غیرفعال است، باز هم می توانید آن را به حالت قفل قبلی بازگردانید.

البته برای اینکه گوشی خود را به حالت قبل برگردانید، باید از قبل به طور منظم بک آپ بگیرید، در غیر این صورت باید تمام تنظیمات را از ابتدا انجام دهید. اگر پشتیبان‌گیری iCloud را روشن کرده‌اید، می‌توانید دستگاه قفل شده خود را پاک کنید و آن را به حالت قبل از قفل شدن بازگردانید.

این فرآیند بسیار سریع و آسان است و همچنین راه رسمی اپل برای بازگردانی آیفون قفل شده است، بنابراین لازم نیست نگران نقض قانون باشید.

چگونه آیفون خود را بازیابی کنیم

برای انجام فرآیند بازیابی به مک یا رایانه شخصی نیاز دارید. اگر از رایانه شخصی استفاده می کنید، باید سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 10 یا جدیدتر و iTunes را نصب کرده باشید.

همچنین به کابلی نیاز دارید که بتواند آیفون شما را به کامپیوتر متصل کند. سپس آیفون خود را از کامپیوتر جدا کرده و آن را خاموش کنید. اکنون باید آیفون خود را در حالت ریکاوری قرار دهید.

باید دکمه زیر را نگه دارید:

برای آیفون های دارای Face ID: دکمه کناری که گوشی شما را قفل می کند.

آیفون با دکمه هوم: دکمه کاهش صدا.

برای iPhone SE نسل اول و iPhone 6S یا جدیدتر: دکمه هوم.

در حین اتصال آیفون به کامپیوتر، بلافاصله این دکمه را فشار دهید. تا زمانی که صفحه «Recovery Mode» را مشاهده نکنید، آیفون خود را رها نکنید. اگر صفحه رمز عبور را مشاهده کردید، آیفون خود را خاموش کنید و دوباره شروع کنید.

اکنون آیفون خود را در مک بوک یا iTunes در رایانه خود پیدا کنید. هنگامی که گزینه “بازیابی” یا “به روز رسانی” داده شد، “بازیابی” را انتخاب کنید. سپس کامپیوتر شما نرم افزار را دانلود کرده و آن را به حالت اولیه باز می گرداند. پس از اتمام فرآیند، آیفون خود را از رایانه جدا کنید. سپس می توانید آیفون را به عنوان جدید تنظیم کنید یا آن را از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا