اخبار روز سینما

بازگشت ناگهانی راک به سریع و خشمگین! پایان اختلافات با وین دیزل؟

بازگشت ناگهانی راک به Fast and Furious اهالی سینما و تلویزیون را شوکه کرد. ظاهرا  راک و وین دیزل رابطه دوستانه خود را از سر گرفته اند.

طبق آخرین اخبار تلویزیون و سینما احتمالا شهید بازگشت ناگهانی راک به Fast and Furious دوئین جانسون ملقب به راک بازیگر، کشتی گیر و ورزشکار آمریکایی است که در مجموعه فیلم های سریع و خشمگین در کنار وین دیزل، دیگر بازیگر و ورزشکار آمریکایی بازی کرد. اما ظاهرا این دو بازیگر حرفه ای اختلافات خود را کنار گذاشته اند و راک در فصل دهم این فیلم بازی خواهد کرد. نقش راک در این فیلم چه خواهد بود؟

بازگشت ناگهانی راک به Fast and Furious و پایان مشاجره با وین دیزل

پس از درگیری دوئین جانسون و وین دیزل اعلام شد که راک دیگر در فیلم های اصلی Fast and Furious حضور نخواهد داشت و او حتی از دیزل خواست که برگردد. فیلم سریع و خشن 10 قبول نکرد و رد کرد. حال در جدیدترین اخبار تلویزیون و سینما، این بازیگر در حال بازگشت غافلگیرکننده به سری فیلم های سریع و خشن است. بر اساس گزارش جدید، جانسون در فیلم Fast X حضور دارد و طرفداران باید منتظر حضور او پس از پایان فیلم باشند.

مشخص نیست که آیا این به معنای بازگشت سنگ است یا خیر فیلم سریع و خشن 11 آیا این ظاهر فقط یک ظاهر کوتاه و محترمانه در مورد سرنوشت لوک هابز است یا خیر. همین طور هنوز مشخص نیست که او اختلافاتش را با دیزل کنار گذاشته باشد اما حضور او در این صحنه را می توان پایان این مبارزه دانست. پیش از این، میدو واکر، دختر 24 ساله و تنها فرزند پل واکر، از حضور کوتاه خود در Fast X برای ادای احترام به پدرش خبر داده بود.

بازگشت ناگهانی راک به سریع و خشمگین! پایان اختلافات با وین دیزل؟

اولین حضور دوئین جانسون در سریال سریع و خشمگین در فیلم Fast Five در سال 2011 بود که در آن نقش لوک هابز را بازی کرد که به دنبال دستگیری دام و تیمش بود. پس از محبوبیت شخصیت هابز، شاهد بازگشت این شخصیت به عنوان یکی از شخصیت های اصلی و اعضای تیم Doom در Fast & Furious 6، Furious 7 و The Fate of the Furious بودیم. او سپس در Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw، تنها فیلم اسپین‌آف در فرانچایز Fast & Furious ظاهر شد.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی از جمله بازیگران حاضر هستند. در فیلم Fast X و ایفای نقش کرده اند. لوئیس لتریر، کارگردان فیلم‌های The Incredible Hulk و Now You See Me، فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین، فیلمنامه‌نویس Wrath of the Titans و دن مازئو کارگردانی می‌کند.

فیلم x سریع قرار است در 19 می (29 اردیبهشت) منتشر شود. هنوز تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11 اعلام نشده است، اما لویی لتریر برای کارگردانی این فیلم اکشن باز خواهد گشت.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا