اخبار ارز دیجیتال

بازگشت طلا و بیت کوین به دوره رکود قیمت؟

طلا روز سه شنبه با افزایش قیمت در بازارهای جهانی مواجه شد به طوری که قیمت هر اونس فلز زرد به سطح 1960 دلار نزدیک شد.

به گزارش پی ام آپ، پس از اینکه قیمت طلا هفته جاری را با کاهش آغاز کرد، قیمت طلا در روز قبل تقریبا 0.6 درصد افزایش یافت.

تحلیلگران دلیل افزایش قیمت طلا را کاهش شاخص دلار آمریکا و همچنین کاهش نرخ بهره اوراق قرضه این کشور می دانند. شاخص دلار آمریکا که ارزش پول این کشور را در برابر ارزهای اصلی جهان اندازه گیری می کند، از بالاترین سطح 10 هفته اخیر خود سقوط کرد تا قیمت فلز زرد برای دارندگان ارزهای دیگر ارزان شود و در نتیجه تقاضا افزایش یابد.

اگرچه قیمت طلا در روز گذشته افزایش یافت، اما تحلیلگران چشم انداز نوسانات قیمت طلا را در میان مدت خنثی ارزیابی می کنند.

تحلیلگران بر این باورند که پس از پایان ابهامات در مورد سقف بدهی آمریکا، با چندین نزول مواجه شده و برای شروع یک روند صعودی دیگر، به یک کاتالیزور قوی در بازار نیاز است.

همچنین کارشناسان بر این باورند که مهمترین عامل کاهش قیمت طلا، آمارهای اقتصادی آمریکا بود که اخیرا منتشر شد و این آمار بهتر از حد انتظار بود و همین امر باعث شده تا بازارها منتظر افزایش مجدد قیمت طلا باشند. نرخ توسط فدرال رزرو برای پیش بینی

همچنین روز سه شنبه قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان به ۲۷۸۵۰ دلار رسید. بیت کوین در پنج روز از شش روز گذشته افزایش قیمت داشته است و در این بازه زمانی تقریباً 1500 دلار افزایش یافته است. با این حال، این ارز دیجیتال برای مدت طولانی در این کانال های قیمتی گیر کرده است و هیچ نیروی بازار قوی در جهت صعودی وجود ندارد.

اتریوم امروز نیز صعودی بود و تقریباً 0.8 درصد افزایش قیمت داشت و این افزایش قیمت باعث شد که دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان برای چندمین بار از مرز 1900 دلار عبور کند. اتریوم با وجود اینکه هفته گذشته را بر خلاف بیت کوین با افزایش سپری کرد، اما مانند بیت کوین مدت زیادی است که در همان محدوده قیمتی در نوسان بوده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا