اخبار ارز دیجیتال

بازگشت طلا در روند منفی ارزهای دیجیتال!

قیمت هر اونس طلا در روز سه شنبه با وجود کاهش در ابتدای روز، در پایان معاملات روز سه شنبه وارد بازده روزانه مثبت شد.

به گزارش پی ام آپ، قیمت هر اونس طلا در پایان روز گذشته به 1976 دلار رسید تا بخشی از افت قیمت روز دوشنبه را جبران کند. این اتفاق زمانی رخ داد که شاخص دلار، که ارزش پول آمریکا را در برابر سبدی از ارزهای اصلی اندازه گیری می کند، کاهش یافت و نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا نیز کاهش یافت.

محرک اصلی این تعاملات تکمیل دور دیگری از مذاکرات سقف بدهی آمریکا بدون پیشرفت خاصی بود. با نزدیک شدن به زمان تصمیم گیری برای افزایش سقف بدهی، مذاکرات بین نمایندگان کاخ سفید و کنگره بدون هیچ پیشرفتی به پایان رسید.

با توجه به این ریسک بزرگ که اقتصاد را تهدید می کند، بازارهای سهام امروز بازدهی منفی داشتند. این موضوع در کنار نامشخص بودن گام بعدی فدرال رزرو در نشست بعدی خود، به یکی از موضوعاتی تبدیل شده است که بازارها بر آن متمرکز شده اند.

در عین حال، طلا نسبت به اوج خود در یک ماه گذشته حدود 100 دلار کاهش یافته است که دلیل اصلی آن افزایش گمانه زنی های بازار در مورد نرخ بهره فدرال رزرو است.

در همین حال، امروز قیمت بیت کوین تقریباً 1.3 درصد رشد کرد تا اینکه قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان به سطح 27200 دلار رسید. بیت کوین در هفته گذشته تقریباً 1.3 درصد افزایش یافت و این هفته نیز در محدوده مثبت قرار داشت، اگرچه این افزایش ها اندک هستند و هنوز هیچ نشانه ای از سوخت جدید برای پرواز قیمت بیت کوین وجود ندارد.

به همین ترتیب، امروز قیمت اتریوم تقریباً 2 درصد افزایش یافت، بنابراین قیمت این ارز دیجیتال به وسط کانال 1800 دلار نیز می رسد. قیمت اتریوم مانند بیت کوین مدتی است که به آرامی در حال افزایش است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا