اخبار روز سینما

بازگشت به زندگی هلیا امامی; عمل جراحی او را از مرگ حتمی نجات داد

چندی پیش هلیا امامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خبر عمل جراحی خود را اعلام کرد. بازگشت به زندگی هلیا امامی به گفته خودش،  توسط یک فرشته نجات یافت.

هلیا امامی متولد 21 مرداد 1368 در تهران و بازیگر است. او در هلند بازیگری خوانده است و جدای از بازیگری یکی از چهره های فعال در عرصه مدلینگ است. او کار خود را با تئاتر آغاز کرد و اکنون در تلویزیون و سینما فعالیت می کند.

چندی پیش این بازیگر جوان خوش سیما با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود از یک عمل جراحی بزرگ و بسیار سخت خبر داد و حضور فرشته ناجی اش در این عمل، هلیا امامی را زنده کرد.

بازگشت به زندگی هلیا امامی

عمل جراحی او را از مرگ حتمی نجات داد

بازگشت به زندگی هلیا امامی; عمل جراحی او را از مرگ حتمی نجات داد

بازگشت به زندگی هلیا امامی با جراحی

هلیا امامی اولین بار در سال 1370 با بازی در فیلم ساکن خانه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی وارد عرصه بازیگری شد. بعدها به تلویزیون رفت و با دو سریال لژیونر و از یادرفته به شهرت قابل توجهی دست یافت. هلیا امامی به تازگی عکسی از خود در بیمارستان به اشتراک گذاشته و در توضیح آن نوشته است:

فرشته ناجی من شاید این عکس برای گذاشتن مناسب نباشد اما می خواستم برای تشکر از کسی که بعد از خدا مرا به زندگی بازگرداند آن را بگذارم. آقای دکتر شما نه تنها دکتر عالی و تحصیلکرده ای هستید (که البته باید ماه ها صبر می کردم تا ببینمش) بلکه قلب شما هم مثل خداست. مگر می شود یک پزشک اینقدر نسبت به بیمارانش دلسوز باشد و خود و زندگی اش را به طور کامل وقف بیماران کند؟

من به دلیل اشتباهات زیاد پزشکان قبلی مشکلات زیادی داشتم، هیچ دکتری حاضر به دیدن پرونده من نشد و واقعا ادامه زندگی برایم سخت بود و فقط مثل یک گمشده فکر می کردم و از خدا می خواستم مرا نجات دهد. تا اینکه با تو آشنا شدم تو تنها امید من شدی و نور را به زندگی من آوردی خدارو شکر میکنم بخاطر حضورت من سلامت و تندرستی خود را مدیون شما و تیم جراحی بسیار حرفه ای شما هستم.

 

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بازگشت-به-زندگی-هلیا-امامی-عمل-جراحی-ا/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا