اخبار روز سینما

بازپخش دوباره سریال امنیتی پیدا و پنهان از شبکه تهران

زمان پخش سریال پیدا و پنهان از شبکه تهران مشخص شد. برای اطلاع از روز و ساعت پخش سریال پیدا و پنهان که داستانی امنیتی همراه ما باشید.

زمان پخش سریال پیدا و پنهان

بازپخش سریال امنیتی پیدا و پنهان از شبکه تهران تایید شد. نمایش این سریال از دوم بهمن 1401 آغاز شد. همزمان با پخش سریال پیدا و پنهان از شبکه تهران محصول ده سال گذشته است، روز و ساعت پخش سریال پیدا و پنهان 1391 مورد بحث قرار گرفت.

  • روز پخش سریال پیدا و پنهان : هر شب
  • ساعت پخش سریال پیدا و پنهان : ساعت 19 الی 23
  • بازپخش سریال پیدا و پنهان : ۰۲:۱۵ بامداد و ۱۳:۱۵ روز بعد
سریال پیدا و پنهان 1391

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان

پیدا و یک سریال اپیزودیک است که در هر از آن به یکی از امنیت ملی می پردازد و ماموران امنیتی و اطلاعاتی را به تصویر تصویر می دهد. تنهایی، شب، چراغها، کمین و… عنوان داستان این مجموعه است که هفت قسمت به آن پرداخته می شود.

داستان اصلی سریال گروهی از نویسندگانی مانند فروهیده، داوود زادمهر و مهدی نگارش شده است. پیدا و روایت شغلی چند مامور وزارت اطلاعات است هر بار درگیر پرونده‌های مختلف اقتصادی، امنیتی، و… می‌شوند و هر کدام از این ماموران، جدا از درگیری‌شان درگیری‌شان با پرونده‌ها، قصه‌های خانوادگی و مخصوص مخصوص را را دارند. تصویربرداری بخشی از این سریال در کشور ارمنستان انجام شده است.

فرامرز قریبیان بیژن امکانیان ، احمد ساعتچیان ، کوروش ، امیرحسین آرمان ، ابراهیمی ، ناصر آقایی ، حمیدرضا ، میرطاهر مظلومی ، بیژن افشار ، شهروز ابراهیمی ، مریم معصومی معصومی ، الیزابت امینی ، سیما خضرآبادی طوفان مهردادیان ، متین حیدرنیا حیدرنیا ، و حمیدرنیا حیدرنیا ، فدایی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

روز پخش سریال پیدا و پنهان : هر شب ساعت 19 و 23

بازپخش سریال پیدا و پنهان : ۰۲:۱۵ بامداد و ۱۳:۱۵ روز بعد

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا